Efektyvios Facebook/Instagram reklamos paslaptis labai paprasta: tinkamiems žmonėms tereikia parodyti tinkamą pasiūlymą. Deja, dažniausiai „tinkamus“ apibrėžiame kaip „X mieste gyvenančius Y-X m. amžiaus N lyties žmones“. O tai yra tik maža dalis to, ką sugeba Facebook’as!


Kviečiame į dirbtuves, kurias dedikuosime tik auditorijų kūrimui. Trumpai pristatysime tris jų tipus: saved, custom ir lookalike, susipažinsime su „šiltomis“ ir „šaltomis“ auditorijomis bei pardavimų funnel’iu. O tuomet kiekvienas dalyvis savo Ads Manager paskyroje su mūsų pagalba susikurs auditorijas ir jas išsaugos tam, kad galėtų naudoti ateityje. Jos veiks ir su Ads Manager, ir su Boost post įrankiais. Keli pavyzdžiai auditorijų, kurias susikursime:

  • atitinka X demografinius parametrus
  • lankėsi Jūsų interneto svetainėje
  • pirko Jūsų el. parduotuvėje
  • like’ino ar komentavo po Jūsų Facebook/Instagram įrašais
  • žiūrėjo Jūsų video
  • yra panašūs į jau esamus Jūsų pirkėjus
  • yra panašūs į daugiausiai laiko Jūsų svetainėje praleidžiančius

Dėmesio skirsime kiekvienam asmeniškai, taigi galėsime pakonsultuoti, kokios auditorijos labiausiai tinka būtent Jums.

Programa:

  • Teorinė įžanga: auditorijų tipai, jų skirtumai, sukūrimo eiga ir situacijos, kada kuri naudojama
  • Trumpas susipažinimas su pardavimų funnel’iu ir retargetingu
  • Realūs įvairių auditorijų naudojimo pavyzdžiai
  • Planavimas: kurios auditorijos tinkamos būtent Jums
  • Auditorijų kūrimas: su mūsų pagalba susikursite ir išsaugosite auditorijas, kurias naudosite ateityje

Svarbu:

  • Šiose dirbtuvėse reklamos neužsakinėsime – tik kursime auditorijas
  • Kad darbas vyktų sklandžiau, labai rekomenduojame bent minimaliai susipažinti su Ads Manager. Jei visgi to nepadarėte, informuokite mus ir atvykite į mokymus bent 20min anksčiau – parodysime pagrindinius nustatymus.
  • Jei turite svetainę, labai rekomenduojame į ją susidiegti Facebook Pixel’į. Kaip tai padaryti – trumpa instrukcija tinklaraščio įraše.
  • Jei reklamos nesate užsakę nė karto ar norite išmokti naudotis Facebook Ads Manager, rekomenduojame Facebook reklama ABC mokymus

Šį seminarą ves dviejų lektorių komanda:


Apie vadovą

Donatas ir Domantas – EduMint bendraįkūrėjai, organizuojantys ir vedantys socialinių tinklų rinkodaros mokymus visoje Lietuvoje. Donatas specializuojasi reklaminių kampanijų optimizavime ir pardavimuose el. komercijos projektuose. Domantas – strategijoje, kūrybiniuose sprendimuose ir turinio gamyboje. Daugiau

Registracija





Fizinis asmuoJuridinis asmuo



* Privalomi laukai

SVARBU:
Netrukus po registracijos Jums išsiųsime išankstinę sąskaitą. Ją prašome apmokėti per 5 dienas.

Jei pasikeistų planai ir dalyvauti nebegalėsite, informuokite mus likus bent 5-ioms dienoms iki mokymų pradžios – perkelsime Jūsų registraciją į ateinančius tos pačios temos mokymus.
Pinigų grąžinimo politika:
> pranešus likus 14 ar daugiau dienų iki mokymų – grąžiname 100%
> pranešus likus 3-14 dienų iki mokymų – grąžiname 50%
> pranešus likus 3 dienoms ar mažiau – mokesčio negrąžiname

Susirinkus mažesnei nei 7 asmenų grupei, mokymų data gali būti pakeista. Apie tai kiekvienam dalyviui pranešime asmeniškai.