Išsiskirti iš tos pačios kategorijos prekės ženklų internete tapo nemenku iššūkiu daugumai komunikacijos kūrėjų. Kaip atliekamas brandingas – kuriamas brando išskirtinumas, nupasakojama jo vertė auditorijai ir kuriami ilgalaikiai ryšiai skaitmeniniuose kanaluose? Apie tai – šiuose mokymuose.
99 €
Lektorius:
Artimiausia data:
Trukmė:
Kaina:
Formatas:
MOKYMUOSE:
Sukursite savo vertės pasiūlymą.
Suformuosite produkto pozicionavimą.
Apibrėšite vizualinį išskirtinumą, kurį vėliau perduosite dizaineriui.
DETALI PROGRAMA
- Pozicionavimas ir jo reikšmė. Tai, kas tinka visiems, netinka niekam. Archetipai padeda kurti komunikaciją tiems klientams, kuriuos jūs norite pasiekti. Praktinė užduotis.
- Vizualinis identitetas. Tinkamai parinkti įvaizdžio formavimo sprendimai užtikrina atpažįstamumą rinkoje, nuoseklią, įmonės vertybes bei tikslus atspindinčią komunikaciją ir identiteto vientisumą Praktinė užduotis.
- Kaip formuoti brando žinutę savo auditorijai? Prekės ženklas paaiškina kodėl jis egzistuoja be tikslo uždirbti pinigų. Kam reikalingas prekės ženklo pozicionavimas ir kaip jį sukurti? Praktinė užduotis.
- Goals & pains. Kaip prekės ženklas sprendžia auditorijos problemas ir padeda siekti tikslų? Praktinė užduotis.
- Rule of thirds. Kaip teisingai paskirstyti turinį socialiniuose tinkluose ir kurti santykius su savo klientais? Subalansuotas turinys komunikacijoje formuoja ne tik prekės ženklo įvaizdį, tačiau padeda didinti pardavimus.
- Praktinė užduotis
Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, taigi galėsite dalyvauti iš ten, kur Jums patogiau, taip pat užduoti klausimus lektoriui.
Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti.
Gausite video įrašą ir prezentacijos skaidres – žinias pasikartosite ir vėliau.
BRANDINGAS SKAITMENINIUOSE KANALUOSE MOKYMAI SKIRTI:
- Kuriantiems savo verslą – padėsime metodiškai sukurti brandą
- Teikiantiems komunikacijos paslaugas arba kuriantiems turinį – išmokysime kaip teisingai suprasti kliento prekės ženklą
- Dirbantiems marketingo/komunikacijos skyriuose – padėsime pozicionavimą įgyvendinti
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.
LEKTORIUS - PROFESIONALUS PRAKTIKAS:
Aurelija yra Startupbrand DNR prekės ženklų kūrimo agentūros įkūrėja, „Aichom“ Heath Tech startuolio bendraįkūrėja, VU Tech Hub lektorė ir mentorė. Ji konsultuoja jau veikiančias įmones ir startuolius apie tai, kaip kurti savo prekės ženklą nuo 0, padeda suformuoti aiškų pozicionavimo pasiūlymą, sukurti vizualinį prekės ženklo identitetą, atrasti tinkamiausius komunikacijos kanalus.
Aurelija turi daugiau nei 18 metų įvairios rinkodaros ir komunikacijos patirties: padėjo sukurti daugiau nei 50 prekės ženklų savo savo identitetą, organizavo įvairaus pobūdžio integruotos komunikacijos kampanijas, yra dirbusi SEB banke bei Europos Parlamente.
LEKTORIAUS PUBLIKACIJOS, ĮRAŠAI IR KONFERENCIJOS:
10 patarimų, kuriantiems naują prekės ženklą (Delfi M360, 2021 04)
Trys esminiai patarimai, kaip startuoliams paskleisti žinią apie save (Verslo žinios, 2021 04)
Empatija – naujoji kiekvieno prekės ženklo vertybė Post Covid-19 pasaulyje (Delfi M360, 2021 05)
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.