Jūsų klientas išlepęs nuo daugybės dėmesio. Kaip priversite spausti „LIKE“ ant Jūsų žinutės?

Komunikacija socialiniuose tinkluose – sudėtingas ir daug įgūdžių reikalaujantis darbas. Išmokite tai atlikti patys! Šiuose 8 ak. val. trukmės mokymuose pasidalinsime geriausia savo patirtimi kaip pritraukti naujų klientų ir palaikyti ryšį su esamais, kaip Feisbuką išnaudoti pardavimams ir kaip jame pasakoti savo prekės ženklo istoriją. Žinoma, sugaištant kuo mažiau laiko.

Baigę šiuos mokymus puikiai išmanysite pagrindinius Facebook įrankius ir būsite pasirengę tolimesniems mokymams.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Komunikacijos Feisbuke strategijos suformulavimas (+ praktinė užduotis)
  • Tinkamo turinio sukūrimas, jo planavimas (+ praktinė užduotis)
  • Feisbuko techninės galimybės: žinučių tipai, live transliacijos, renginiai, fanų auginimo metodai, kaip pasiekti užsieniečius
  • Klientų aptarnavimas ir konfliktinių situacijų sprendimas
  • Reklama: užsakymo procesas, reklamų tipai, auditorijos formavimas, rekomenduojami biudžetai, Feisbuko reikalavimai (+ praktinė užduotis)
  • Rezultatų analizė

TOP10 skaidrių iš šių mokymų:

Tai pradedantiesiems skirti, kurie:

  • nori Feisbuke pasakoti savo prekės ženklo istoriją
  • Feisbuko darbams samdo agentūrą, tačiau nori gebėti įvertinti jų darbą
  • nori papildomai užsidirbti laisvalaikiu prižiūrėdami įmonių Feisbuko puslapius

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Šilta atmosfera, galimybė visada paklausti ir sužinosi labiausiai rūpimus atsakymus (Laura)

Mokymai atitiko lūkesčius, išgirdau daug naudingos informacijos, kurią panaudosiu darbe. Atrodo tokie paprasti ir elementarūs dalykai, tačiau valdyti FB puslapį tikrai padės (Živilė, ISM vadybos ir ekonomikos universitetas)

Labai patiko. Puikiai atrinkta svarbiausia informacija, praktiniai aspektai. Labai aiškus, profesionalus, išsamus pateikimas. Vedėjas – labai profesionalus! (Sigita, „LanaCare“)

 

0-fb-rinkinys Šie mokymai priklauso Facebook GURU mokymų rinkiniui.

Tai 40 ak. val. trukmės penkerių mokymų kursas, kuriame aptariame visas svarbiausias Facebook komunikacijos temas: grafinį dizainą, tekstų rašymą, reklamą ir turinio planavimą.Daugiau >

Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics. Daugiau

Registruotis
Turite klausimų? +370 600 45321