Jūsų klientas išlepęs nuo daugybės dėmesio. Kaip priversite spausti „LIKE“ ant Jūsų žinutės?

Komunikacija socialiniuose tinkluose – sudėtingas ir daug įgūdžių reikalaujantis darbas. Išmokite tai atlikti patys! Šiuose 8 ak. val. trukmės mokymuose pasidalinsime geriausia savo patirtimi kaip pritraukti naujų klientų ir palaikyti ryšį su esamais, kaip Feisbuką išnaudoti pardavimams ir kaip jame pasakoti savo prekės ženklo istoriją. Žinoma, sugaištant kuo mažiau laiko.

Baigę šiuos mokymus puikiai išmanysite pagrindinius Facebook įrankius ir būsite pasirengę tolimesniems mokymams.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Komunikacijos Feisbuke tikslų iškėlimas ir strategijos suformulavimas (+ praktinė užduotis)
  • Tinkamo turinio sukūrimas: kokie paveikslai vartotojus priverčia sustoti scrolinti ir įsigilinti; kaip tinkamai parašyti tekstą; kaip jūsų norimą papasakoti istoriją suskaidyti į kelis įrašus
  • Turinio planavimas: kaip lengvai sugalvoti daug įrašų idėjų ir kaip tam sugaišti mažai laiko (+ idėjų dirbtuvės)
  • Feisbuko techninės galimybės: žinučių tipai, live transliacijos, renginiai, fanų auginimo metodai, kaip pasiekti užsieniečius
  • Klientų aptarnavimas ir konfliktinių situacijų sprendimas
  • Rezultatų analizė: kaip suprasti geriausiai veikiantį turinį, iš kur pasiimti duomenis ir kaip juos interpretuoti
  • Perspėjimas: šiuose mokymuose nekalbėsime apie Facebook reklamą (žinučių parodymų didinimą už pinigus). Ši tema per daug plati, kad įtrauktume tik kaip bendrų mokymų potemę – bandėme, nepasiteisino. Priklausomai nuo Jūsų patirties su FB reklama, kviečiame apsilankyti Facebook reklamos ABC arba Facebook reklamos PRO mokymuose.

TOP10 skaidrių iš šių mokymų:

Tai pradedantiesiems skirti, kurie:

  • nori Feisbuke pasakoti savo prekės ženklo istoriją
  • Feisbuko darbams samdo agentūrą, tačiau nori gebėti įvertinti jų darbą
  • nori papildomai užsidirbti laisvalaikiu prižiūrėdami įmonių Feisbuko puslapius

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Pradedantiems administruoti puslapį, mokymai 10 balų!

Jolanta

Lūkesčiai tikrai išpildyti. Net viršyti :)

Urtė

0-fb-rinkinys Šie mokymai priklauso Facebook GURU mokymų rinkiniui.

Tai 40 ak. val. trukmės penkerių mokymų kursas, kuriame aptariame visas svarbiausias Facebook komunikacijos temas: grafinį dizainą, tekstų rašymą, reklamą ir turinio planavimą.Daugiau >

 


Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics. Daugiau

Registruotis
Turite klausimų? +370 600 45321