Facebook – pigiausias ir lanksčiausias reklamavimosi būdas lietuviškame internete.

Facebook šiuo metu žino daugiausiai apie interneto vartotojus. Reklamos mokymai leis Jums pasinaudoti šiais duomenis – parodysime kaip juos rinkti, analizuoti ir pritaikyti. Sužinosite kaip sukurti ir prižiūrėti profesionalias reklamines kampanijas su aiškiai išmatuojamais rezultatais. Tai pažengusiems skirti mokymai.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Kuo Facebook reklama ypatinga ir kodėl ji mums reikalinga?
  • Facebook reklamos veikimo principai
  • Tinkamų tikslų išsikėlimas
  • Kam rodysime reklamą? Auditorijų formavimo būdai: pagal demografiją, pomėgius, apsilankymus svetainėje (naudojant Facebook Pixel), pasinaudojant kita, jau egzistuojančia (pvz. puslapio fanų) auditorija (+praktinė užduotis)
  • Pakartotinė reklama – retargeting
  • Biudžetai, trukmės ir kiti techniniai nustatymai
  • Reklamos užsakymas naudojant Ads Manager ir Boost Post, jų skirtumai (+praktinė užduotis)
  • Ką rodyti reklamoje: tekstai ir grafika
  • Kas draudžiama Facebook reklamoje
  • Rezultatų analizė: iš kur pasiimti duomenis, kurie jų svarbiausi ir kaip juos interpretuoti efektyvesniam biudžetų panaudojimui

Mokymai skirti:

  • DĖMESIO: šie mokymai skirti pradedantiesiems t.y. tiems, kurie dar nėra niekada paleidę Facebook reklamos arba tai darė tik naudodami Boost post mygtuką. Jei jau turite šiek tiek patirties, kviečiame į Facebook reklamos pažengusiems mokymus
  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Naudinga, įdomu, tik reikia laiko viskam susidėti į stalčiukus ir sėkmingai naudoti praktikoje.

Indrė

Auditorijos sukūrimas labai patiko. Dar reikės gilinti žinias reklamos užstatyme.

Lina

 


Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics. Daugiau

Registracija





Fizinis asmuoJuridinis asmuo



Netrukus po registracijos Jums išsiųsime išankstinę sąskaitą. Ją prašome apmokėti per 5 dienas.
Jei pasikeistų planai ir dalyvauti nebegalėsite, informuokite mus likus bent 5-ioms dienoms iki mokymų pradžios – perkelsime Jūsų registraciją į ateinančius tos pačios temos mokymus.
Pinigų grąžinimo politika:
pranešus likus 14 ar daugiau dienų iki mokymų – grąžiname 100%
pranešus likus 3-14 dienų iki mokymų – grąžiname 50%
pranešus likus 3 dienoms ar mažiau – mokesčio negrąžiname

* Privalomi laukai