Facebook – pigiausias ir lanksčiausias reklamavimosi būdas lietuviškame internete.

Facebook šiuo metu žino daugiausiai apie interneto vartotojus. Reklamos mokymai leis Jums pasinaudoti šiais duomenis – parodysime kaip juos rinkti, analizuoti ir pritaikyti. Sužinosite kaip sukurti ir prižiūrėti profesionalias reklamines kampanijas su aiškiai išmatuojamais rezultatais. Tai pažengusiems skirti mokymai.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Kuo Facebook reklama ypatinga ir kodėl ji mums reikalinga?
  • Facebook reklamos veikimo principai
  • Tinkamų tikslų išsikėlimas
  • Kam rodysime reklamą? Auditorijų formavimo būdai: pagal demografiją, pomėgius, apsilankymus svetainėje (naudojant Facebook Pixel), pasinaudojant kita, jau egzistuojančia (pvz. puslapio fanų) auditorija (+praktinė užduotis)
  • Pakartotinė reklama – retargeting
  • Biudžetai, trukmės ir kiti techniniai nustatymai
  • Reklamos užsakymas naudojant Ads Manager ir Boost Post, jų skirtumai (+praktinė užduotis)
  • Ką rodyti reklamoje: tekstai ir grafika
  • Kas draudžiama Facebook reklamoje
  • Rezultatų analizė: iš kur pasiimti duomenis, kurie jų svarbiausi ir kaip juos interpretuoti efektyvesniam biudžetų panaudojimui

Mokymai skirti:

  • DĖMESIO: šie mokymai skirti pradedantiesiems t.y. tiems, kurie dar nėra niekada paleidę Facebook reklamos arba tai darė tik naudodami Boost post mygtuką. Jei jau turite šiek tiek patirties, kviečiame į Facebook reklamos pažengusiems mokymus
  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą

0-fb-rinkinys Šie mokymai priklauso Facebook GURU mokymų rinkiniui.

Tai 40 ak. val. trukmės penkerių mokymų kursas, kuriame aptariame visas svarbiausias Facebook komunikacijos temas: grafinį dizainą, tekstų rašymą, reklamą ir turinio planavimą.Daugiau >

 


Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics. Daugiau

Registruotis
Turite klausimų? +370 600 45321