Facebook reklama – sudėtinga, bet labai galinga reklamos platforma. Išmokite su ja generuoti pastovų pelną.

Facebook apie mus žino labai daug: nuo gyvenimo būdo iki lokacijos (juk sekimo prietaisas – telefonas – visada mūsų kišenėje). Naudodamiesi šiais duomenimis ir suprasdami Facebook naudojamo dirbtinio intelekto veikimo principus, mes galime reklamą rodyti tik tiems, kurie nori įsigyti mūsų produktus ir būtent tada, kai jiems labiausiai to reikia.

Sužinokite kaip sukurti ir prižiūrėti profesionalias reklamines kampanijas su aiškiai išmatuojamais rezultatais.

Tai pažengusiems skirti mokymai.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

Teorija:

  1. Facebook rinkodaros tendencijos
  2. Business Manager administravimas
  3. Auditorijų segmentavimas peilio aštrumo tikslumu
  4. Kokybinių (CTR, CPC) ir kitų faktorių (CPM, relevance score) įtaka reklamos kainai ir jų optimizacija
  5. Susisteminta 14 skirtingų konversijų apžvalga
  6. Remarketingo strategija ir auditorijų trukmė
  7. Efektyviausi reklamos formatai ir platformos
  8. Facebook reklamos strategijos B2B ir B2C verslams skirtumai ir pritaikymas
  9. Turinio patarimai ir pakartotinis jo panaudojimas
  10. Reklamos pavyzdžiai ir jų analizė
  11. Kaip ir kada skaidyti reklamos kampanijas
  12. Kasdienė ir ilgalaikė optimizacija
  13. Reklamos kampanijų ir jų pavadinimų struktūra
  14. Rezultatų analizė ir statistikos galimybės

Praktika:

  1. Fanų auditorijos išgryninimas ir analizė
  2. Vartotojo kelio pirkimo procese (funnel) sudarymas
  3. Su verslo tikslais susietų konversijų išgryninimas
  4. Šaltų ir šiltų (retargeting) auditorijų kūrimas
  5. Turinio ruošimas konkrečioms auditorijoms
  6. Biudžeto planavimas ir rezultatų skaičiavimas
  7. Reklamos paleidimo proceso patarimai

Mokymai skirti:

  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą

DĖMESIO! Tai pažengusiems skirti mokymai. Juose galite dalyvauti tik jei:

  • Esate sukūrę bent tris reklamines kampanijas, naudojant Ads Manager arba Power Editor
  • Esate įdiegę Facebook Pixel į savo svetainę
  • Mokate sukurti auditoriją iš žmonių, apsilankiusių svetainėje (retargeting) ir į kitą grupę (pvz. pirkėjus) panašią auditoriją (lookalike)
  • Jei aukščiau išvardintos užduotys dar atrodo svetimos, pirmiausiai apsilankykite Facebook reklamos ABC mokymuose.

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Patiko detalumas, pavyzdžiai, rodomos skaidrės. Reali patirtis su realiu brandu. Pasigedau nebent dar laiko, nes tiek daug informacijos per tiek laiko.

Andrius

Puikus vadovas. Turintis daug patirties, mokantis perteikti informaciją.

Vilma

0-fb-rinkinys Šie mokymai priklauso Facebook GURU mokymų rinkiniui.

Tai 34 ak. val. trukmės penkerių mokymų kursas, kuriame aptariame visas svarbiausias Facebook komunikacijos temas: grafinį dizainą, tekstų rašymą, reklamą ir turinio planavimą.Daugiau >

Apie vadovą

Susipažinkite su Daugvinu – Facebook, Google ir Digital Marketer HQ sertifikuotu skaitmeninės reklamos specialistu, strategu ir vadovu. Stažavęsis Social Bakers London 2014 ir Traffic & Conversions San Diego 2017 konferencijose. Pastaruosius du metus tiesiogiai konsultuodavosi su Facebook ir Google atstovais. 2018 metais pradėjo vesti individualias koučingo pamokas, skirtas ne tik verslams, bet ir juos prižiūrintiems jaunesniems specialistams. Šiuo metu Daugvinas užima Viaplay skaitmeninės rinkodaros vadovo Baltijos šalims pareigas. Daugiau

Registruotis
Turite klausimų? +370 600 45321