Maisto tema – viena didžiausių ir daugiausiai dėmesio sulaukiančių socialiniuose tinkluose. Maistas suburia žmones, gamindami medituojame arba linksminamės su draugais, būname užburti kvapų ir spalvų, o ragaudami keliaujam, juokiamės, dalinamės istorijomis. Visa tai persikėlė į Facebook’ą, Instagramą ir tinklaraščius: receptai, kulinarinės kelionės, asmeninės istorijos ir seilę varvinanti fotografija yra ne tik malonus laiko praleidimas, bet ir galinga industrija, nešanti didelį pelną.

Kulinarijos studija Čiop Čiop ir rinkodaros socialiniuose tinkluose mokymų namai EduMint suvienijo jėgas tam, kad surengtų ypatingus mokymus: apie maisto komunikaciją socialinėje medijoje. Bus smagu ir labai naudinga!

Programa:

15:30 Dalyvių registracija
16:00 Maistas socialinėje medijoje: koks turinys įdomus skaitytojams ir susilaukia daugiausiai reakcijų.

Geriausi pasaulio ir Lietuvos pavyzdžiai bei sėkmės istorijos, mokymų vadovės asmeninė patirtis.

Atskirų kanalų specifika: Facebook, Instagram, tinklaraščiai. Kuo jie panašūs, kuo skiriasi ir kaip tą patį turinį pritaikyti kiekvienai šių platformų.

Savo stilistikos, tono ir auditorijos paieškos: kaip būti įsimintinu ir išskirtiniu, nuo ko pradėti, su kuriais aspektais eksperimentuoti.
18:00 Interaktyvi maisto gamybos sesija. Kartu sieksime sukurti unikalią patirtį, jungdami maisto gaminimą su pramoga ar, atrasdami patiekalus, kurie keičia požiūrį į gaminimą ir pristato įdomiausias kulinarijos tendencijas. Kursų metu gaminsime tris patiekalus, kurie vakaro pabaigoje bus jauki visos grupės vakarienė.
20:00 Maisto fotografija. Įamžinsime savo pagamintus patiekalus tokia stilistika, kurią nusprendėme naudoti teorinių mokymų metu.
20:15 Vakarienė (valgome tai, ką pagaminome)
21:00 Turinio sklaida: haštagai, reklama, partnerystės su kitais autoriais, komentavimai, konkursai.

Kursime ką tik padarytų nuotraukų istoriją, ją aprašysime ir pritaikysime skirtingiems kanalams.

Aptarimas
22:00 Mokymų pabaiga

Vadovai:

Ramunė Tumasonytė – skaitmeninės reklamos specialistė, turinio agentūros IF_Agency įkūrėja, asmeninėje Instagram paskyroje turinti beveik 40 tūkstančių sekėjų.
Po studijų Danijos mados ir verslo akademijoje specializuojasi gyvenimo būdo ir mados industrijų reklamoje bei mentoriauja startuoliams ir kūrybinių industrijų studentams Lietuvoje bei užsienyje. Nuo 2005 m. prisidėjusi prie 52 prekinių ženklų kūrimo ir komunikacijos internete dešimties valstybių rinkose. Tarp jų gerai žinomi: Martini, Step Top, Estrella, Baldinini, Tommy Hilfiger, Lacoste, Diesel, Salvatore Ferragamo.

Daugiau apie Ramunę >>

Dalius Aleksiejevas – „Romantikas, kokių reta“ – turbūt joks jaunas šefas neturi tokios patirties kaip Dalius. Jau nuo mokyklos laikų pradėjęs dirbti restoranuose, jis ten ir liks visada. Nors ir griežtas savo asmeninėje virtuvėje, bet labai mielas gaminant kartu. Baigęs mokslus Birmingeme išvyko į Ameriką. Dalius patirties sėmėsi “The White BarnInn”, “Vanderbilt Grace”, “Stebuklai”, “Edmunds”, “Hotel Du Vin”, “Grace Hotels” restoranuose. Šiuo metu Dalius pagrindinis šefas restorane “Trinity” ir reziduojantis studijos Čiop Čiop šefas. Daliaus patiekaluose gausu romantikos, modernios estetikos ir spalvų bei formų,  kuriomis, jis pats aktyviai dalinasi socialinėje erdvėje, o kurso metu nori pasidalinti su jumis

Mokymai skirti:

  • Esamiems ir svajojantiems tapti maisto ar gyvenimo būdo blogeriais
  • Dirbantiems su restoranų rinkodara
  • Visiems, mylintiems maistą ir mėgstantiems apie jį kalbėti socialiniuose tinkluose


Registruotis