Google AdWords yra vienas iš efektyviausiai veikiančių ir populiariausių internetinės reklamos įrankių, be kurio neisįvaizduojamas nei vienas pažangus verslas. Teisingai išnaudotas, šis įrankis gali duoti itin didelę investicijų grąžą. Kviečiame atvykti bei išmokti išnaudoti Google teikiamas reklamavimosi galimybes patiems bei suprasti, kaip interpretuoti rezultatus su Google Analytics.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

Įžanga: Paieškos sistemų pristatymas, istorija, SEM ir SEO panašumai bei skirtumai

SEO:
1. SEO tipai, faktoriai, ką galime pasidaryti patys ir ko nereiktų patiems daryti
2. Naudingi įrankiai SEO
3. Rekomendacijos (guidelines)

SEM:
1. Kur galime reklamuotis, kuo pagrįsta, kaip atrodo?
2. Kaip pradėti?
3. Kaip veikia aukcionas, Iš ko susideda AdRank, už ką mokame?
4. AdWords paskyros ir reklamos struktūra
5. Raktažodžiai, jų atitikties tipai (match types)
6. Ką mato klientas: skelbimas
7. Relevance ir kokybės balas: kuo svarbus atitikimas, ką jis duoda
8. Plėtiniai
9. Priežiūra ir optimizavimas

Google analytics:

1. Tradicinis matavimas VS skaitmeninis matavimas
2. Ką parodo analytics, kokių jų būna ir kaip pradėti
3. Slapukai ir jų rūšys, principas
4. Kaip sekti savo kampaniją?
5. Kokios apskritai būna ataskaitos Analytics
6. Acquisition: atėjimai, šaltiniai
7. Audience: auditorija
8. Behavior: lankytojų elgesys
9. Conversions: konversijos (kas yra konversija, kokios jos būna, kaip nustatyti ir ką sekti)
10. Apibendrinant: ką sekti apskritai

Mokymų vadovė:

evelina-capkeviciute-google-adwords

Evelina Čapkevičiūtė yra sertifikuota Adwords bei Analytics specialistė, viena pirmųjų Lietuvoje išlaikiusi mobiliosios reklamos egzaminą, turinti dvejų metų patirtį darbe su skaitmenine reklama įvairiose platformose (Adwords, Facebook, Adform, Twitter, Yandex ir kt.) bei internetinio marketingo strategijų kūrimu, reklamos internete auditu bei efektyvumo įvertinimais. Pastarųjų kelių metų laikotarpyje Evelinai teko interneto marketingo subtilybių išmokyti bei kuruoti ne vieną praktikantą, dirbusį su ja kartu reklamos agentūroje. Šiuo metu Evelina dėsto Skaitmeninės rinkodaros dalį LiMA ir ISM junginėje programoje, siekiant sertifikuoti kuo daugiau Lietuvos marketingo specialistų, veda ir Facebook dirbtuvėles bei dirba interneto reklamos sferoje kaip laisvai samdoma specialistė.


Registruotis
Turite klausimų? +370 600 45321