92% žmonių teigia, jog labiau pasitiki šeimos ir draugų rekomendacijomis nei prekinių ženklų reklama.


Facebook šių metų pradžioje paskelbė, jog daugiau įrašų matysime iš savo draugų ir mažiau iš prekinių ženklų, kas įtakojo 122% Facebook reklamos kainos augimą.
Ką visa tai reiškia rinkodaristams? Kaip verslui būti žmogiškesniu, kurti artimą ryšį su savo sekėjais ir išnaudoti jau egzistuojančius fanus? Kviečiame į mokymus apie karščiausią rinkodaros priemonę – influencerius.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Kodėl tradicinė reklama susiduria su problemomis?
  • 1 mlrd. vartotojų Instagram’e – kodėl jie ten ir ką veikia?
  • Kaip vartotojai priima sprendimą pirkti? Senas geras iš lūpų į lūpas marketingas. Kaip tai veikia šiandien soc. medijoje?
  • Influencer marketing trūkumai ir privalumai
  • Micro-influenceriai – kas tai?
  • Influenceriai = marketingo ar pardavimų kanalas?
  • Influencer marketing strategijos paruošimas
  • Kas yra sėkmė, kas nesėkmė? Ką matuoti ir kaip?
  • 5 sėkmės istorijos kompanijų, kurios suprato kaip pirkėjai priima sprendimus šiandien ir iš to uždirba milijonus dolerių
  • Influencer marketing Lietuvoje – kur esame ir kur einame?
  • Sėkmingų kampanijų pavyzdžiai Lietuvoje
  • Influencer marketing – eksporto įrankis?
  • Influencer marketing pasidaryk pats – KĄ DARYTI ir KO NE
  • Prektinė užduotis – kaip atsirinkti tinkamus influencerius, kaip su jais užmegzti ryšį ir pradėti dirbti kartu.

    Šie mokymai skirti tiems, kurie:

    • planuoja organizuoti influencerių rinkodarą savo valdomam prekės ženklui
    • patys yra influenceriai ir nori geriau suprasti verslo poreikius
    • domisi naujausiomis rinkodaros formomis

    Atsiliepimai apie kitus mūsų mokymus:

    Pradedantiems administruoti puslapį, mokymai 10 balų!

    Jolanta

    Lūkesčiai tikrai išpildyti. Net viršyti :)

    Urtė

     


Apie vadovą

Tadas yra JAV-Lietuvos kompanijos „Unboxed“ įkūrėjas ir vadovas. Unboxed yra globalus mikro-influencerių tinklas, leidžiantis prekiniams ženklams pasiekti 6.7 mln. žmonių soc. medijoje, kurie išbando naujus produktus ir pasidalina foto, video su savo sekėjais Instagram ar Facebook tinkluose. Unboxed dirba su tokiais prekiniais ženklais kaip Mars, Nestle, Philips, Danone, Microsoft, Santa Maria, Deichmann ir kt. Daugiau

Registruotis
Turite klausimų? +370 600 45321