Socialiniai tinklai naudingi net ir tiems prekės ženklams, kurie nori parduoti kitam verslui. Žinoma, B2B komunikacija reikalauja kiek kitokių tikslų kėlimo, priemonių, turinio ir KPI skaičiavimo, tačiau prie šių pardavimų ir įvaizdžio formavimo Facebook, Instagram ir LinkedIn gali prisidėti puikiai. Trumpo, vieno vakaro seminaro metu, aptarsime šias temas:

Programa:

  • Kokias auditorijas galime rasti populiariausiuose Lietuvos soc. tinkluose ir kokias funkcijas prekės ženklo rinkodaroje jie gali atlikti;
  • Ekspertinė, vertę kurianti komunikacija Facebook’e, grupių (Groups) išnaudojimas pasiekti specialistus, LIVE transliacijos ir kiti nemokami, bet efektyvūs įrankiai;
  • Facebook Ads priemonės, geriausiai tinkančios B2B verslui;
  • Darbdavio įvaizdžio tema ir kiti, draugiški, įmonės užkulisiai Instagram’e;
  • Asmens komunikacijos svarba (dažniausiai – LinkedIn tinkle) ir priemonės, kaip tai vykdyti minimaliai apkraunant vadovą;
  • Augimo rodiklių įvertinimas ir sprendimų priėmimas pagal juos.

Kam skirti šie mokymai:

Seminaro programą kūrėme taip, kad ji būtų tinkama ir tiesiogiai prie socialinių tinklų dirbančiam rinkodaros specialistui, ir įmonės vadovui, norinčiam geriau suprasti B2B komunikaciją šiuolaikinėmis priemonėmis.

Kitos naudos:

  • Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, taigi galėsite dlayvauti iš ten, kur Jums patogu, taip pat užduoti klausimus lektoriui;
  • Gausite mokymų video įrašą;
  • Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;
  • Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus;
  • Gausite pilną prezentaciją;

Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 12 metų, šios temos įvairiuose seminaruose ir konferencijose mokantis virš pernkeių metų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti Facebook komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos ir skaičiuoja virš 1000 kontaktinių valandų dėstydamas.
Tarp Domanto klientų – dideli ir smulkūs verslai, valstybinės institucijos. Daugiau