Facebook’as atlieka daugybę funkcijų: pardavimų, įvaizdžio formavimo, klientų aptarnavimo, darbuotojų paieškos. Sukūrėme intensyvius Facebook mokymus, subalansuotus būtent vadovams – apie strategiją, rezultatus ir planavimą, bet be smulkmenų apie įrankius, nustatymus ir kitus tik administratoriams aktualius dalykus. Norime, kad lengviau bendrautumėte su rinkodaros komanda, gebėtumėte kelti teisingus lūkesčius, įvertinti rezultatus ir nuolat augti.

Programa:

  • Strategija. Kokias funkcijas turėtų atlikti Facebookas, kokius lūkesčius jam kelti?
  • Turinys. Kas dabar patinka žmonėms, kokios tendencijos ir kaip išsiskirti? Kaip netapti nuobodžiu ir panašiu į kitus?
  • Planavimas. Kaip išlaikyti pastovų žinučių srautą, sugaišti minimaliai tempo. Supažindinsime su mūsų naudojamomis kasmėnesinėmis procedūromis, kurias atidirbome per dešimtmetį.
  • Reklama. Kokius namų darbus atlikti būtina, kad ji neštų rezultatus? Kokius biudžetus skirti, kokius tikslus kelti ir kaip identifikuoti gerą/blogą reklaminę kampaniją.
  • Rezultatai. Kokie rodikliai yra svarbiausi, iš kur juos pasiimti. Pasidalinsime mūsų naudojamais ataskaitų šablonais.

Šie mokymai skirti:

  • rinkodaros vadovams, kurie patys Facebook puslapių neadministruoja
  • mažų įmonių vadovams, kurie samdo rinkodaros vadybininką ar socialinių tinklų specialistą
  • visiems, kurie nori suprasti Facebook tinklą, tačiau patys jo neadministruoja
  • jei norite pasigilinti į Facebook komunikaciją ir įrankius, kviečiame į Facebook komunikacijos mokymus
  • jei norite išmokti naudotis Facebook Ads Manager, rekomenduojame Facebook reklama ABC mokymus

Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 12 metų, šios temos įvairiuose seminaruose ir konferencijose mokantis virš pernkeių metų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti Facebook komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos ir skaičiuoja virš 1000 kontaktinių valandų dėstydamas.
Tarp Domanto klientų – dideli ir smulkūs verslai, valstybinės institucijos. Daugiau