Jūsų klientas išlepęs nuo daugybės dėmesio. Kaip priversite spausti „LIKE“ ant Jūsų žinutės?

Komunikacija socialiniuose tinkluose – sudėtingas ir daug įgūdžių reikalaujantis darbas. Išmokite tai atlikti patys! Šiuose mokymuose pasidalinsime geriausia savo patirtimi kaip pritraukti naujų klientų ir palaikyti ryšį su esamais, išnaudoti nemokamus įrankius, kaip Facebook platformoje pasakoti savo prekės ženklo istoriją ir kokią komunikacijos strategiją pasirinkti.

 

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Facebook įrankių išnaudojimas: dažniausios Profile picture ir Cover picture klaidos, nuotraukų dydis, LIVE transliacijos, Grupių išnaudojimas, dalinimasis galerijomis ir video klipais.
  • Turinio formatai, kurie geriausiai padės įtraukti mūsų sekėjus: ką mūsų sekėjai nori matyti ant savo naujienų srauto, kaip išnaudoti emoji, koks turinys geriausiai parduoda, o koks – pasakoja istoriją, kaip efektyviai išnaudoti šventes.
  • Efektyvios turinio planavimo strategijos: kaip sugaišti kuo mažiau laiko kuriant turinį, kokiais įrankiais jį planuotis ir kaip automatiškai publikuoti pasirinktu laiku. Įrašų tinklelio pavyzdžiai.
  • Analizės įrankiai padedantys matuoti rezultatus: kurie rodikliai svarbiausi ir kur juos rasti, kaip eksportuoti detalius duomenis apie viso mėnesio įrašus ir dažnai painiojami terminai (kaip „pasiekiamumas“ ir „parodymai“).

 

Peržiūrėkite mokymų ištrauką:

 

Mokymai skirti pradedantiesiems, kurie:

  • Nori Feisbuke pasakoti savo prekės ženklo istoriją
  • Feisbuko darbams samdo agentūrą, tačiau nori gebėti įvertinti jų darbą
  • Nori papildomai užsidirbti laisvalaikiu prižiūrėdami įmonių Feisbuko puslapius

 

Papildoma informacija:

  • Įsigyję mokymų vaizdo įrašą juos galėsite naudotis neribotą laiką
  • Gausite mokymų sertifikatą ir išskirtines nuolaidas kitiems mūsų mokymams
  • Atlikę registraciją ir pirkimą paštu gausite prieigą prie mokymų įrašo

Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 1000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti socialinių tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narys ir LiMA bei ISM universiteto vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas. Daugiau