Jūsų klientas išlepęs nuo daugybės dėmesio. Kaip priversite spausti „LIKE“ ant Jūsų žinutės?

Komunikacija socialiniuose tinkluose – sudėtingas ir daug įgūdžių reikalaujantis darbas. Išmokite tai atlikti patys! Šiuose 4 ak. val. trukmės mokymuose pasidalinsime geriausia savo patirtimi kaip pritraukti naujų klientų ir palaikyti ryšį su esamais, kaip Feisbuką išnaudoti pardavimams ir kaip jame pasakoti savo prekės ženklo istoriją. Žinoma, sugaištant kuo mažiau laiko.

Baigę šiuos mokymus puikiai išmanysite pagrindinius Facebook įrankius ir būsite pasirengę tolimesniems mokymams.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Facebook ir kitų socialinių tinklų situacija Lietuvoje, paskutinių tendencijų aptarimas, Facebook algoritmas.
  • Tinkamo turinio sukūrimas: autentiškumo paieškos, istorijos pasakojimas per asmenis, rekomendacijų svarba. Geriausios foto ir video turinio naudojimo praktikos, įrankiai turinio kūrimui.
  • Pagrindiniai Facebook įrankiai: Groups, Events, Live video ir kt.
  • Turinio planavimas: kaip lengvai sugalvoti daug įrašų idėjų ir kaip tam sugaišti mažai laiko
  • Rezultatų analizė: kaip suprasti geriausiai veikiantį turinį, iš kur pasiimti duomenis ir kaip juos interpretuoti
  • Perspėjimas: šiuose mokymuose nekalbėsime apie Facebook reklamą (žinučių parodymų didinimą už pinigus). Ši tema per daug plati, kad įtrauktume tik kaip bendrų mokymų potemę – bandėme, nepasiteisino. Priklausomai nuo Jūsų patirties su FB reklama, kviečiame apsilankyti Facebook reklamos ABC arba Facebook reklamos PRO mokymuose.

Tai pradedantiesiems skirti, kurie:

  • nori Feisbuke pasakoti savo prekės ženklo istoriją
  • Feisbuko darbams samdo agentūrą, tačiau nori gebėti įvertinti jų darbą
  • nori papildomai užsidirbti laisvalaikiu prižiūrėdami įmonių Feisbuko puslapius

Kitos naudos:

  • Vaišinsime kava ir saldumynais pertraukėlių metu;
  • Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;
  • Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus;
  • Mokysimės autentiškose Senamiesčio patalpose, visai greta Katedros.

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Pradedantiems administruoti puslapį, mokymai 10 balų!

Jolanta

Lūkesčiai tikrai išpildyti. Net viršyti :)

Urtė


Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su komunikacija internete dirbantis dešimtmetį, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei penkerius metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką.
Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, Regitra, Medicinos centras (Grybo g.). Daugiau