Turėti Facebook ar Instagram paskyras ir jas pildyti kokybišku turiniu nebepakanka. Net ir subūrę didelį sekėjų ratą, savo įrašais pasieksime tik mažą jų dalį. Tai labai normalu – į kiekvieno svartotojo ekranus kasdien pretenduoja bent keli šimtai turiniu besidalinančių žmonių ir įmonių. O mūsų sunkiai (kartais ir brangiai) kurtas turinys, pasiekdamas vos kelis šimtus žmonių, niekada neatsipirks. Vienintelis būdas pasiekti didelę ir gerai atfiltruotą auditoiją – tai mokamos Facebook ir Instagram reklamos užsakymas. Ši paslauga reikalauja žinių – tik tinkamai nurodę reklamos tikslą, sukūrę auditoriją ir suformulavę būtent šiai auditorijai tinkamą žinutę, galėsime tikėtis rezultatų. Jei jau bandėte „žaisti“ su Boost post / Paryškinti mygtuku, su tuo greičiausiai jau susidūrėte. Todėl kviečiame į Facebook ir Instagram reklamos užsakymo mokymus, sukurtus specialiai grožio specialistams. Čia visų pirma aptarsime, kaip grožio specialistas turėtų išmokti save pozicionuoti, išskirti savo auditoriją, kokie pasiūlymai jai turėtų būti pateikiami ir kokia forma tai padaryti. Ir žinoma, susipažinsime su Facebook Ads Manager – platforma, kurioje užsakoma ir valdoma reklama, o vėliau iš ten pasiimame rezultatų apžvalgas. Šiuos mokymus organizuoja Beauty Guru grožio paslaugų akademija ir mokymų namai EduMint.

Programa:

  • Kaip veikia Facebook ir Instagram reklama, kuo ji ypatinga?
  • Kaip save teisingai pozicionuoti? Praktinė užduotis.
  • Auditorijų kūrimas Facebook aplinkoje. Teorija ir praktika.
  • Reklamos užsakymo procesas. Gyva demonstracija ir praktika.
  • Biudžetai, trukmės ir kiti svarbūs parametrai
  • Reklama kai turite arba kai neturite interneto svetainės
  • Persekiojanti reklama (retargeting)
  • Ką rodyti reklamoje? Kokia žinutė yra paveiki, kaip parašyti tekstą ir atrinkti iliustraciją
  • Kas draudžiama Facebook reklamoje?
  • Rezultatų analizė – kaip suprasti, ar mano reklama atnešė naudą?

Šie mokymai skirti:

  • Įvairių sričių grožio specialistams (kirpėjams, kosmetologams, vizažistams, masažo, antakių, blakstienų, nagų ar ilgalaikių makiažų meistrams), kurie socialiniuose tinkluose nori pradėti komunikuoti profesionaliai
  • Grožio specialistų treneriams, kurie savo mokymus nori pristatyti socialiniuose tinkluose
  • DĖMESIO: šie mokymai skirti pradedantiesiems t.y. tiems, kurie dar nėra niekada paleidę Facebook reklamos arba tai darė tik naudodami Boost post mygtuką. Jei jau turite šiek tiek patirties, kviečiame į Facebook reklamos pažengusiems mokymus

Kitos naudos:

  • Vaišinsime kava ir saldumynais pertraukėlių metu;
  • Įteiksime diplomą;
  • Pasidalinsime mokymų skaidrėmis;
  • Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus;

Apie vadovą

Šiuos mokymus ves du lektoriai:

Domantas Širvinskas yra rinkodaros mokymų namų „EduMint“ bendraįkūrėjas, su komunikacija internete dirbantis dešimtmetį, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei penkerius metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką.
Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, Regitra, Medicinos centras (Grybo g.).

Vilija Šeputienė turi 14 metų patirtį įvairiuose grožio sektoriuose, 4-erių metų patirtį dėstyme, dirbusi teisėja makiažo, blakstienų ir antakių dizaino konkursuose, dalyvavusi TV projektuose.
Šiuo metu Vilija vysto savo įkurtą grožio paslaugų akademiją „Beauty Guru“. Daugiau