Facebook’as atlieka daugybę funkcijų: pardavimų, įvaizdžio formavimo, klientų aptarnavimo, darbuotojų paieškos. Sukūrėme intensyvius Facebook mokymus, subalansuotus būtent vadovams – apie strategiją, rezultatus ir planavimą, bet be smulkmenų apie įrankius, nustatymus ir kitus tik administratoriams aktualius dalykus. Norime, kad lengviau bendrautumėte su rinkodaros komanda, gebėtumėte kelti teisingus lūkesčius, įvertinti rezultatus ir nuolat augti.

Programa:

  • Strategija. Kokias funkcijas turėtų atlikti Facebookas, kokius lūkesčius jam kelti?
  • Turinys. Kas dabar patinka žmonėms, kokios tendencijos ir kaip išsiskirti? Kaip netapti nuobodžiu ir panašiu į kitus?
  • Planavimas. Kaip išlaikyti pastovų žinučių srautą, sugaišti minimaliai tempo. Supažindinsime su mūsų naudojamomis kasmėnesinėmis procedūromis, kurias atidirbome per dešimtmetį.
  • Reklama. Kokius namų darbus atlikti būtina, kad ji neštų rezultatus? Kokius biudžetus skirti, kokius tikslus kelti ir kaip identifikuoti gerą/blogą reklaminę kampaniją.
  • Rezultatai. Kokie rodikliai yra svarbiausi, iš kur juos pasiimti. Pasidalinsime mūsų naudojamais ataskaitų šablonais.

Šie mokymai skirti:

  • rinkodaros vadovams, kurie patys Facebook puslapių neadministruoja
  • mažų įmonių vadovams, kurie samdo rinkodaros vadybininką ar socialinių tinklų specialistą
  • visiems, kurie nori suprasti Facebook tinklą, tačiau patys jo neadministruoja
  • jei norite pasigilinti į Facebook komunikaciją ir įrankius, kviečiame į Facebook komunikacijos mokymus
  • jei norite išmokti naudotis Facebook Ads Manager, rekomenduojame Facebook reklama ABC mokymus

Kitos naudos:

  • Vaišinsime kava ir saldumynais pertraukėlių metu;
  • Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;
  • Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus;
  • Mokysimės autentiškose Senamiesčio patalpose, visai greta Katedros.

Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics. Daugiau