Socialinių tinklų administratoriams ir kitų tipų rinkodaros specialistams fotografija yra labai galingas būdas papasakoti apie savo prekę – ar tai būtų restoranas, ar grožio salonas, ar renginys, ar elektroninė parduotuvė. Socialiniams tinklams gyvos ir autentiškos nuotraukos apskritai yra būtinybė. Žinoma, fotografija yra daug žinių ir pasiruošimo reikalaujantis darbas, tačiau jį suorganizavę tinkamai pertrumpą laiko tarpą pasigaminsime daug nuotraukų, kurias naudosime ilgai. Taigi vienkartinė investicija vėliau sutaupys daugybę finansų ir mūsų laiko. Daug bendraudami su rinkodaros specialistais suprantame, kad fotosesijos organizavimas daugeliui yra įdomus, bet mažai pažįstamas veiksmas. Baimė susirasti netinkamą fotografą, sulaukti nekokybiškų nuotraukų arba kad tai kainuos nepakeliamus biudžetus yra labai normali. Todėl organizuojame mokymus, kurių metu padėsime atsakyti į šiuos labiausiai jaudinančius klausimus. Profesionalus fotografas, fotostudijos ir fotomokyklos įkūrėjas Tomas Brazinskas supažindins su esminiais fotosesijos planavimo elementais – užduoties fotografui (brief’o) parengimu ir biudžeto planavimu. Šias dvi užduotis atlikę tinkamai, užtikrinsite, kad gausite puikius rezultatus už Jums tinkamą kainą.

Teorinė mokymų dalis:

  • Fotosesijų tipai ir specifika (Produkto, įvaizdinė, reklaminė, socialiniams tinklams ir t.t.) – kokia reikalinga Jums? Kaip nuo šio pasirinkimo priklausys tolimesnis planavimas?
  • Pagrindiniai elementai iš kurių susideda fotosesija (priklausomai nuo jos tipo).
  • Etapai ir terminai – kaip užtikrinti spartų, bet realistišką darbų atlikimą.
  • Biudžetas, preliminarios kainos, kur galima sutaupyti, kur ne. Normalu, kad už didesnį biudžetą gausite geresnę, pilnesnę fotosesiją, tačiau ji turi atitikti mūsų finansines galimybes. Nuo kur galime karpyti biudžetą, o kurios jo dalys yra jautraiusios finansams. Aptarsime prioritetų tvarka.
  • Kaip išsirinkti fotografą ir kitus specialistus. Kur juos rasti, kaip tinkamai įvertinti portfolio ir rekomendacijas, atsižvelgiant į planuojamos fotosesijos tipą.
  • Ko tikėtis ir reikalauti iš fotografo. Kuriais atvejais pakanka fotografo, o kada reikalinga platesnė komanda?
  • Barteris – kada tai etiška ir kokią nefinansinę naudą galime sukurti fotografui?
  • Kaip iš jau vykdomos fotosesijos sukurti papildomos vertės papildomai neinvestuojant (pvz. užkulisių nuotraukos, trumpi produktų video ir t.t.)
  • Kada reikalingas grimas, retušas, testavimai ir kiti papildomi žingsniai?

Praktinė mokymų dalis:

Pagal mūsų paruoštus šablonus paruošite užduotį ir biudžetą savo artimiausiai fotosesijai, taigi išeisite iš mokymų su dokumentu, kurį iškart galėsite panaudoti darbe. Dirbsime individualiai ir grupėse.

Mokymai skirti:

  • Socialinių tinklų rinkodaros specialistams, kuriems nuolat reikia iliustruoti įrašus gyvomis nuotraukomis
  • Bet kurios srities rinkodaros specialistams, kuriems reikalinga vaizdinė medžiaga
  • Visiems, kurie netrukus organizuos fotosesiją – nori, kad ji praeitų sklandžiai už geriausią kainos ir kokybės santykį

Apie vadovą

Tomas Brazinskas – fotostudijos ir fotomokyklos Brazzi įkūrėjas. Fotografijos mokėsi ir brandų, „vakarietišką“ supratimą apie šią industriją sukūrė Portugalijoje bei Didžiojoje Britanijoje, šiandien Vilniuje yra nenuilstantis lektorius, studijos vadovas ir gausios fotografų bendruomenės jungiamoji grandis. Daugiau