Google Ads platforma vis dar užima galingiausią vietą pardavimų skatinime. Kursas pažengusiems skirtas dalyviams, kurie užstatinėja reklamas Google platformoje, tačiau nori pagilinti savo žinias bei pasiekti geresnių rezultatų.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Įžanga

  • Svarbiausios metrikos bei ataskaitos. Kokybės balas, rezultatų segmentacija, konversijos, bid adjustments (kainos pasiūlymo koregavimas), konkurentų paieškos kampanijų įžvalgos.

  • Papildomi Google Ads paskyros nustatymai. Automatinės taisyklės, bendras biudžetas, Javascripts naudojimas, ad customizers (papildomos funkcijos skelbimams)

  • Sudėtingesnės paieškos kampanijos. Dinaminės paieškos kampanijos – jų nustatymai, veikimo principas bei galimybės. Pakartotinė rinkodara paieškoje.

  • “Smart bidding” strategijos – kodėl reiktų jas naudoti, veikimo principas, galimybės bei dažniausios jų naudojimo klaidos. Duomenų svarba Google Ads kampanijoms. Atribucijos modeliai.

  •  “Gmail Ads” reklaminės kampanijos. Nustatymai, veikimo principas bei kampanijų nauda.

  • Mobiliųjų programėlių reklama. Galimybės, skelbimų formatai, rezultatų vertinimas.

Mokymai skirti:

  • Rinkodaros specialistams, norintiems gilinti savo žinias apie Google Ads užstatymą ir kurie jau naudoja Google Ads

Apie vadovą

Kamilė yra sertifikuota Google Ads, Google Analytics ir Facebook įrankių specialistė. Taip pat, viena iš nedaugelio atrinktų kandidatų dalyvavusių “Google Digital Champions” programoje ir yra apdovanota “Smart Bidding Expert” ženkleliu. Daugiau