Instagram – vienas sparčiausiai augančių ir labiausiai 18-34 metų vartotojus įtraukiantis socialinis tinklas pasaulyje. Tai platforma, kuri kitaip nei Facebook, leidžia tiesiogiai kontaktuoti su pavieniais žmonėmis ir jūsų prekių/paslaugų vartotojais. Svarbu žinoti, kaip išnaudoti galimybes ne tik analizuoti rinką bei tikslinės grupės poreikius, bet ir prisistatyti jiems, tiesiogiai skatinti pardavimus.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Instagram plaftorma, funkcijos;
  • Instagram paskyra;
  • Įvaizdžio kūrimas, palaikymas;
  • Sekėjai, auditorijos auginimas bei jos įsitraukimas, kontakto palaikymas;
  • Bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais;
  • Žinomumo didinimas;
  • Turinys, jo kūrimas;
  • Tekstų rašymas;
  • Naudingos turinio kūrimo ir tvarkymo programos.

Po mokymų jūs žinosite:

  • Kokios tinklo galimybės asmeniniui arba įmonės prekiniam ženklui;
  • Kokios egzistuoja turinio formos ir kaip jas išnaudoti;
  • Ką daryti, kad turinys būtų išskirtinis ir įdomus;
  • Kokie yra techniniai turinio reikalavimai.

Iš mokymų daugiausiai naudos gaus:

  • Marketingo vadovai, kuriantys komunikacijos strategiją ir siekiantys susipažinti su galimybėmis pristatyti savo prekes, paslaugas tikslinei auditorijai Instagram platformoje bei įvertinti tam reikalingus reikalingus resursus.
  • Socialinių tinklų administratoriai, kurie kuria turinį ir administruoja prekinio ženklo socialinių tinklų paskyras.
  • Smulkiojo verslo, prekinių ženklų kūrėjai, kurie patys rūpinasi komunikacija bei reklama.
  • El. parduotuvių ir platformų kūrėjai, kurie siekia prisitraukti Instagram esančią auditoriją.
  • Visi, kurie nori tapti matomais Instagram’e

Apie vadovą

Inga Žuolytė savo Instagram paskyrą vysto jau 6-erius metus ir buvo viena iš pirmųjų lietuvių, kuri pradėjo generuoti pajamas tiesiogiai iš šios platformos. „Pradžioje dėl tinkamo savęs pozicionavimo INSTAGRAM buvo pagridinė platforma pritraukusi man klientus dirbant sporto trenerės darbą, o šiandien užauginus savo paskyrą iki daugiau nei 120k sekėjų šis socialinis tinklas man neša pagrindines pajamas bendradarbiaujant su įvairaus mąsto ar net pasaulinio lygio prekiniais ženklais. Per kelerių metų patirtį dirbant su įvairias partneriais bei prekiniais ženklais teko matyti kokia reklama bei koks savęs pozicionavimas socialiniuose tinkluose turi daugiausiai įtakos vartotojams”. Jau daugiau nei trejus metus Inga Žuolytė padeda įmonėms tvarkyti jų INSTAGRAM paskyras, dėsto mokymus šios platformos vystymo tema,  kalbėjo konferencijose “Verslo vėjai”, “Marketingo mokykla” ir kt. Daugiau