LinkedIn – tai socialinis tinklas verslui. Čia vyksta kokybiškos diskusijos, dalyviai kuria aukštą vertę savo turiniu, tinklu naudojasi verslų savininkai arba aukštas pareigas užimantys asmenys. Anksčiau veikęs kaip didelis CV bankas, dabar LinkedIn tinklas atlieka daugybę kitų funkcijų, kurių mums aktualiausia – asmeninio ir įmonės prekės ženklų įvaizdžio formavimas.

Kviečiame į LinkedIn mokymus, kuriuos suskirstėme į dvi aiškias dalis: prekės ženklų komunikacija ir asmens komunikacija. Labai svarbu suprasti, kad daugybę prekės ženklo komunikacijos taktikų galime naudoti asmens brand’o kūrimui. Ir atvirkščiai, LinkedIn’e prekės ženklus stipriausiai atstovauja žmonės – darbuotojai ir vadovai – taigi be asmens komunikacijos jokia įmonė šiame tinkle neigyvens.

Mokymus ves dvi labai stiprios lektorės: Gintarė Surgutanovienė (agentūros SuperYou projektų direktorė, K. Simonavičiaus universiteto dėstytoja) ir dr. Dominyka Venciūtė (ISM Vadybos ir ekonomikos Vadybos dėstytoja, konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja).

1. ĮMONĖS PREKĖS ŽENKLAS
Įmonės komunikacija LinkedIn: pirmieji žingsniai
Po šios dalies dalyviai bus susipažinę su bendrais patarimais, kaip kurtis Linkedin profilį, kaip padaryti jį labiau surandamą paieškoje.
Apžvelgsime pačios platformos galimybes ir išbandytus triukus, kurie padeda pasiekti geresnių rezultatų.
Komunikacijos strategija LinkedIn
Ši dalis skirta apžvelgti žingsniams, kaip susikurti komunikacijos strategiją Linkedin, kokius tikslus keltis, kokios auditorijos pasiekiamos, kokiems tikslams kokie formatai ir funkcijos tinkamos, kaip pasirinkti kalbėjimo temas.
Po šios dalies išeis su aiškiu veiksmų planu galvoje, kurį galės įgyvendinti ir patys.
Komunikacijos analizė ir rezultatai:
Peržvelgsime organinės sklaidos analitinius įrankius: visitors, updates, followers, konkurentai.
Peržvelgsime ir mokamos reklamos įrankius (campaign manager rezultatų sekimas)

2. ASMENS PREKĖS ŽENKLAS
Kas yra asmeninis prekės ženklas (angl. personal brand)?
Kokie mitai gaubia asmeninio prekės ženklo sąvoką?
Kokia stipraus asmeninio prekės ženklo nauda individui ir jo atstovaujamai organizacijai?
Kodėl verta asmeninio prekės ženklo kūrimui LinkedIn socialiniame tinkle skirti laiko dabar?
Kokie yra asmeninio prekės ženklo kūrimui LinkedIn taikomi principai?
Kaip susikurti tikslinei auditorijai patrauklų LinkedIn profilį?
Kaip, koks ir kada skelbiamas turinys LinkedIn socialiniame tinkle neša didžiausią vertę? Kaip juo kurti vertę tikslinei auditorijai?
Į kokią LinkedIn asmeniniame profilyje atspindimą statistiką reikėtų kreipti dėmesį?
Gerosios ir blogosios asmeninių prekių ženklų vystymo LinkedIn soc. tinkle pavyzdžiai;
Įrankiai ir patarimai, leidžiantys efektyviau išnaudoti LinkedIn soc. tinklą stiprinant savo asmeninį prekės ženklą.

Mokymai skirti:
Organizacijų, siekiančių sustiprinti komunikaciją LinkedIn, atstovams;
Smulkaus ir vidutinio verslo atstovams bei prekių ženklų vystytojams;
Visiems, siekiantiems sustiprinti savo asmeninį pozicionavimą ir komunikaciją LinkedIn socialiniame tinkle;
Visiems, norintiems tapti matomais LinkedIn socialiniame tinkle.


Apie vadovą

Dr. Dominyka Venciūtė – socialinių mokslų daktarė, ISM Vadybos ir ekonomikos Vadybos ir verslo analitikos programos direktorė, dėstytoja, asmeninio prekės ženklo ir rinkodaros konsultacijų projekto „Persona Cognita“ įkūrėja

Gintarė Surgutanovienė – agentūros „SuperYou“ projektų direktorė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto lektorė. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais. Daugiau