Išmokite sukurti pirmą reklaminę kampaniją su Facebook Ads Manager

Jei norite reklamuotis Facebook ir Instagram tinkluose, privalote pažinoti Ads Manager įrankį. Lyginant su Boost Post jis yra sudėtingesnis, tačiau leidžia keisti daug daugiau parametrų, todėl biudžetą išleisite tikslingai. Mokymuose susipažinsite su kampanijos struktūra, išbandysite Ads Manager praktiškai, sužinosite apie auditorijų tipus bei iškart susikursite tinkamas Jūsų verslui. Supažindinsite su geriausiai parduodančiu turiniu bei rezultatų analizės įrankiais. Šie mokymai Jums privalomi, jei Facebook reklamai planuojate išleisti daugiau nei 30€ per mėnesį.

Kaip vyksta online mokymai:

  • Mokymai transliuojami per Zoom platformą, išskirstyti per dvi popietes;
  • Pirmoje mokymų dalyje rodoma gyva Ads Manager demonstracija kampanijų ir auditorijų sukūrimui;
  • Skaidrės ir demonstracijos videoįrašas perduodami dalyviams;
  • Iki antros mokymų dalies dalyviai savarankiškai atlieka užduotį – pakartojamas kampanijos kūrimas Ads Manager platformoje. Tai padaryti paprasta, nes galima peržiūrėti įrašą kiekvienam patogiu greičiu;
  • Antroje dalyje aptariami kampanijos kūrimo iššūkiai, atsakoma į klausimus;
  • Antroje dalyje taip pat išdėstoma teorinė medžiaga apie auditorijas, turinį, biudžetus ir analizės įrankius;
  • Dalyviai gali atsisiųsti visas skaidres, o video įrašas prieinamas savaitę po mokymų, kad būtų pakankamai laiko išbandyti visą medžiagą;

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Kuo Facebook reklama ypatinga ir kodėl ji mums reikalinga?
  • Facebook reklamos veikimo principai
  • Tinkamų tikslų išsikėlimas
  • Kam rodysime reklamą? Auditorijų formavimo būdai: pagal demografiją, pomėgius, apsilankymus svetainėje (naudojant Facebook Pixel), pasinaudojant kita, jau egzistuojančia (pvz. puslapio fanų) auditorija (+praktinė užduotis)
  • Pakartotinė reklama – retargeting
  • Biudžetai, trukmės ir kiti techniniai nustatymai
  • Reklamos užsakymas naudojant Ads Manager ir Boost Post, jų skirtumai (+praktinė užduotis)
  • Ką rodyti reklamoje: tekstai ir grafika
  • Kas draudžiama Facebook reklamoje
  • Rezultatų analizė: iš kur pasiimti duomenis, kurie jų svarbiausi ir kaip juos interpretuoti efektyvesniam biudžetų panaudojimui

Mokymai skirti:

  • DĖMESIO: šie mokymai skirti pradedantiesiems t.y. tiems, kurie dar nėra niekada paleidę Facebook reklamos arba tai darė tik naudodami Boost post mygtuką. Jei jau turite šiek tiek patirties, kviečiame į Facebook reklamos pažengusiems mokymus
  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Naudinga, įdomu, tik reikia laiko viskam susidėti į stalčiukus ir sėkmingai naudoti praktikoje.

Indrė

Auditorijos sukūrimas labai patiko. Dar reikės gilinti žinias reklamos užstatyme.

Lina


Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 12 metų, šios temos įvairiuose seminaruose ir konferencijose mokantis virš pernkeių metų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti Facebook komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos ir skaičiuoja virš 1000 kontaktinių valandų dėstydamas.
Tarp Domanto klientų – dideli ir smulkūs verslai, valstybinės institucijos. Daugiau