Facebook – pigiausias ir lanksčiausias reklamavimosi būdas lietuviškame internete.

Facebook šiuo metu žino daugiausiai apie interneto vartotojus. Reklamos mokymai leis Jums pasinaudoti šiais duomenis – parodysime kaip juos rinkti, analizuoti ir pritaikyti. Sužinosite kaip sukurti ir prižiūrėti profesionalias reklamines kampanijas su aiškiai išmatuojamais rezultatais. Tai pažengusiems skirti mokymai.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Kuo Facebook reklama ypatinga ir kodėl ji mums reikalinga?
  • Facebook reklamos veikimo principai
  • Tinkamų tikslų išsikėlimas
  • Kam rodysime reklamą? Auditorijų formavimo būdai: pagal demografiją, pomėgius, apsilankymus svetainėje (naudojant Facebook Pixel), pasinaudojant kita, jau egzistuojančia (pvz. puslapio fanų) auditorija (+praktinė užduotis)
  • Pakartotinė reklama – retargeting
  • Biudžetai, trukmės ir kiti techniniai nustatymai
  • Reklamos užsakymas naudojant Ads Manager ir Boost Post, jų skirtumai (+praktinė užduotis)
  • Ką rodyti reklamoje: tekstai ir grafika
  • Kas draudžiama Facebook reklamoje
  • Rezultatų analizė: iš kur pasiimti duomenis, kurie jų svarbiausi ir kaip juos interpretuoti efektyvesniam biudžetų panaudojimui

Mokymai skirti:

  • DĖMESIO: šie mokymai skirti pradedantiesiems t.y. tiems, kurie dar nėra niekada paleidę Facebook reklamos arba tai darė tik naudodami Boost post mygtuką. Jei jau turite šiek tiek patirties, kviečiame į Facebook reklamos pažengusiems mokymus
  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą

Kitos naudos:

  • Vaišinsime pietumis, kava ir saldumynais pertraukėlių metu;
  • Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;
  • Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus;
  • Mokysimės autentiškose Senamiesčio patalpose, visai greta Katedros.

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Naudinga, įdomu, tik reikia laiko viskam susidėti į stalčiukus ir sėkmingai naudoti praktikoje.

Indrė

Auditorijos sukūrimas labai patiko. Dar reikės gilinti žinias reklamos užstatyme.

Lina


Apie vadovą

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 12 metų, šios temos įvairiuose seminaruose ir konferencijose mokantis virš pernkeių metų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti Facebook komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos ir skaičiuoja virš 1000 kontaktinių valandų dėstydamas.
Tarp Domanto klientų – dideli ir smulkūs verslai, valstybinės institucijos. Daugiau