Jei per mėnesį išleidžiate bent 100€ Facebook ar Instagram reklamai, į šiuos mokymus Jums ateiti būtina. Sužinosite, kaip tinkamai testuoti turinį ir surinktus duomenis panaudoti kuriant vis didesnę investicijų grąžą nešančias kampanijas. Mokymuose gautos žinios atsipirks tiesiogiai, nes tiems patiems rezultatams pasiekti išleisite mažiau.

Lektorius pasidalins daugybe praktinių triukų, kuriuos pats atrado per 7-erius darbo metus pelningai išleidęs virš 2,5 mln. € reklamos biudžetą.

Mokymai labiausiai tiks elektroninių parduotuvių reklamos administratoriams, tačiau daug vertės gaus ir kitų paslaugų, kurių pardavimus galime suskaičiuoti elektroninėje erdvėje, atstovai.

Temos:

  • Facebook rinkodaros tendencijos
  • Facebook reklamos algoritmas
  • Konversijų apžvalga ir panaudojimas
  • Remarketingo auditorijos ir jų trukmės
  • Vartotojo kelio pirkimo procese (Funnel) sudarymas
  • Kaip ir kada skaidyti reklamas (Campaigns, Ad Sets, Ads)
  • Efektyviausi reklamos formatai ir platformos
  • Reklamos B2B ir B2C verslams skirtumai ir pritaikymas
  • Turinio pritaikymas skirtingoms auditorijoms
  • Parduodančios reklamos pavyzdžiai
  • Kasdienė ir ilgalaikė optimizacija
  • Reklamos paleidimo proceso apžvalga
  • Biudžeto nustatymas ir valdymas
  • Reklamos kampanijų ir jų pavadinimų struktūra
  • Rezultatų analizė ir statistikos galimybės

Mokymai skirti:

  • Elektroninių parduotuvių savininkams
  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą

DĖMESIO! Tai pažengusiems skirti mokymai. Juose galite dalyvauti tik jei:

  • Esate savarankiškai sukūrę bent tris reklamines kampanijas naudojant Ads Manager, ne Boost Post
  • Esate įdiegę Facebook Pixel į savo svetainę
  • Mokate sukurti ir naudoti remarketing auditorijas
  • Jei aukščiau išvardintos užduotys dar atrodo svetimos, pirmiausiai apsilankykite Facebook reklamos ABC mokymuose.

Kitos naudos:

  • Vaišinsime pietumis (jei mokymai vyksta dieną), kava ir saldumynais pertraukėlių metu;
  • Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;
  • Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus;
  • Gausite pilną beveik 200 skaidrių prezentaciją;
  • Mokysimės autentiškose Senamiesčio patalpose, visai greta Katedros.

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Patiko detalumas, pavyzdžiai, rodomos skaidrės. Reali patirtis su realiu brandu. Pasigedau nebent dar laiko, nes tiek daug informacijos per tiek laiko.

Andrius

Puikus vadovas. Turintis daug patirties, mokantis perteikti informaciją.

Vilma


Apie vadovą

Susipažinkite su Daugvinu – Facebook, Google ir Digital Marketer HQ sertifikuotu skaitmeninės reklamos specialistu, strategu ir vadovu. Stažavęsis Social Bakers London 2014 ir Traffic & Conversions San Diego 2017 konferencijose. Pastaruosius du metus tiesiogiai konsultuodavosi su Facebook ir Google atstovais. 2018 metais pradėjo vesti individualias koučingo pamokas, skirtas ne tik verslams, bet ir juos prižiūrintiems jaunesniems specialistams. Šiuo metu Daugvinas užima Viaplay skaitmeninės rinkodaros vadovo Baltijos šalims pareigas. Daugiau