Jei per mėnesį išleidžiate bent 100€ Facebook ar Instagram reklamai, į šiuos mokymus Jums ateiti būtina. Juose sužinosite, kaip tinkamai testuoti turinį ir surinktus duomenis panaudoti kuriant vis didesnę investicijų grąžą nešančias kampanijas. Kitaip tariant, mokymuose gautos žinios atsipirks tiesiogiai, nes tiems patiems rezultatams pasiekti išleisite mažiau.

Lektorius pasidalins daugybe praktinių triukų, kuriuos pats atrado per 7-erius darbo metus išleidęs virš 2 mln. € reklamos biudžetą.

Mokymai labiausiai tiks pažengusiems elektroninių parduotuvių reklamos administratoriams, tačiau daug vertės gaus ir kitų paslaugų, kurių pardavimus galime suskaičiuoti elektroninėje erdvėje, atstovai.

Teorinės temos:

  • Facebook rinkodaros tendencijos
  • Business Manager administravimas
  • Auditorijų segmentavimas peilio aštrumo tikslumu
  • Kokybinių (CTR, CPC) ir kitų faktorių (CPM, relevance score) įtaka reklamos kainai ir jų optimizacija
  • Susisteminta 14 skirtingų konversijų apžvalga
  • Remarketingo strategija ir auditorijų trukmė
  • Efektyviausi reklamos formatai ir platformos
  • Facebook reklamos strategijos B2B ir B2C verslams skirtumai ir pritaikymas
  • Turinio patarimai ir pakartotinis jo panaudojimas
  • Reklamos pavyzdžiai ir jų analizė
  • Kaip ir kada skaidyti reklamos kampanijas
  • Kasdienė ir ilgalaikė optimizacija
  • Reklamos kampanijų ir jų pavadinimų struktūra
  • Rezultatų analizė ir statistikos galimybės

Praktinės temos:

  • Fanų auditorijos išgryninimas ir analizė
  • Vartotojo kelio pirkimo procese (funnel) sudarymas
  • Su verslo tikslais susietų konversijų išgryninimas
  • Šaltų ir šiltų (retargeting) auditorijų kūrimas
  • Turinio ruošimas konkrečioms auditorijoms
  • Biudžeto planavimas ir rezultatų skaičiavimas
  • Reklamos paleidimo proceso patarimai

Mokymai skirti:

  • Elektroninių parduotuvių savininkams ir reklamos administratoriams
  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą

DĖMESIO! Tai pažengusiems skirti mokymai. Juose galite dalyvauti tik jei:

  • Esate savarankiškai sukūrę bent tris reklamines kampanijas, naudojant Ads Manager ir gebate aiškiai įvardinti jų rezultatus
  • Esate įdiegę Facebook Pixel į savo svetainę
  • Mokate sukurti auditoriją iš žmonių, apsilankiusių svetainėje (retargeting) ir į kitą grupę (pvz. pirkėjus) panašią auditoriją (lookalike)
  • Jei aukščiau išvardintos užduotys dar atrodo svetimos, pirmiausiai apsilankykite Facebook reklamos ABC mokymuose.

Kitos naudos:

  • Vaišinsime pietumis (jei mokymai vyksta dieną), kava ir saldumynais pertraukėlių metu;
  • Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;
  • Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus;
  • Mokysimės autentiškose Senamiesčio patalpose, visai greta Katedros.

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Patiko detalumas, pavyzdžiai, rodomos skaidrės. Reali patirtis su realiu brandu. Pasigedau nebent dar laiko, nes tiek daug informacijos per tiek laiko.

Andrius

Puikus vadovas. Turintis daug patirties, mokantis perteikti informaciją.

Vilma


Apie vadovą

Susipažinkite su Daugvinu – Facebook, Google ir Digital Marketer HQ sertifikuotu skaitmeninės reklamos specialistu, strategu ir vadovu. Stažavęsis Social Bakers London 2014 ir Traffic & Conversions San Diego 2017 konferencijose. Pastaruosius du metus tiesiogiai konsultuodavosi su Facebook ir Google atstovais. 2018 metais pradėjo vesti individualias koučingo pamokas, skirtas ne tik verslams, bet ir juos prižiūrintiems jaunesniems specialistams. Šiuo metu Daugvinas užima Viaplay skaitmeninės rinkodaros vadovo Baltijos šalims pareigas. Daugiau