Bio

Dr. Dominyka Venciūtė – viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir analitikos programos direktorė ir dėstytoja, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Vilniaus skyriaus valdybos narė, ką tik baigusi kadenciją, sertifikuota marketingo vadovė bei asmeninių prekių ženklų vystymo (angl. personal branding) ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė, 2016-2018 m. vadovavo Rinkodaros ir pardavimų padaliniui ISM Vadybos ir ekonomikos universite.
Su rinkodara įvairiuose kontekstuose susidurianti 10 metų, o prieš kelerius pradėjusi nagrinėti asmeninių prekių ženklų ypatumus, šiandien dr. Dominyka Venciūtė konsultuoja rinkodaros ir komunikacijos klausimais, rengia mokymus įmonėms bei padeda asmeninius prekių ženklus vystyti įvairių sričių profesionalams. Asmeninių prekių ženklų vystymo tema per pastaruosius metus skaitė pranešimus daugiau 3000-iams žmonių 30-ies konferencijų, atvirų (pvz., LOGIN 2019, LiMA Day Šiauliai 2019, LTeam konferencija 2019, Mados verslo institutas (MVI), Light House academy | Less is more at work ir kt.) ir uždarų renginių metu.


Publikacijų spaudoje sąrašas

Vadovas ir socialiniai tinklai: kodėl kiekvienas turėtų susirūpinti savo įvaizdžiu? (Delfi M360, 2019 02)

Asmeninio prekės ženklo strategija 2020-aisiais (bzn start, 2020 01)

Stiprus asmeninis prekės ženklas: 12 turinio kūrimo patarimų (Delfi M360, 2019 12)

Asmeninio prekės ženklo DNR (bzn start, 2019 11)

Jūsų asmeninio prekės ženklo kūrimas: 3 pakopos (Delfi M360, 2019 09)

5 žingsniai sėkmingo asmeninio prekių ženklo pozicionavimo link (bzn start, 2019 08)



Gintarė Surgutanovienė – agentūros „SuperYou“ projektų direktorė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto lektorė. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais.