Visų pirma, vertėtų apsibrėžti, kas tai yra fanų sukurtas turinys (angl. user generated content). Tai nemokama jūsų gerbėjų bet kokia forma sugeneruota medžiaga, susijusi su jūsų produktu ar paslauga. Tai gali būti nuotraukos, vaizdo įrašai, tekstai, šūkiai, atsiliepimai ar straipsniai tinklaraščiuose. Realybėje tokią reklamos formą pavadintume „iš lūpų į lūpas“, socialinėje medijoje – vartotojų sukurtu turiniu. Tad kuo toks turinys naudingas prekės ženklui?

1. Skatina pardavimus

Atsiliepimai, rekomendacijos ar teigiami įvertinimai – itin paveiki priemonė skatinant pardavimus. Apklausų duomenys rodo, kad vartotojai labiau linkę pasitikėti draugų ar kitų paprastų vartotojų atsiliepimais, ir tik po to – prekės ženklo išsakytais produkto privalumais. Tokie atsiliepimai laikomi patikimu šaltiniu ir vertinami geriau nei reklamos. Dažnas pirkėjas informacijos apie jį dominančius prekės ženklus, prekes ir produktus ieško socialiniuose tinkluose, kur tikisi rasti ir vartotojų vertinimus. Žmonės pasitiki vieni kitų rekomendacijomis, todėl tai gali paskatinti pardavimus.

2. Stiprina santykius tarp prekės ženklo ir vartotojo

Kiekvienas prekės ženklas nori turėti ištikimų gerbėjų. Santykiai tarp prekės ženklo ir sekėjų kuriami užmezgant pokalbius ir rodant dėmesį, bendraujant. Vartotojo pozicionavimas sukuria į klientus orientuoto verslo įvaizdį, kuriuo sekėjai pasitiki labiau. Dalindamiesi žmonių atsiliepimais, nuotraukomis ar istorijomis, rodote susidomėjimą savo klientu ir tai, jog vartotojas jums svarbiausias. Siekiant žmonių pasitikėjimo, svarbu bendrauti ir skatinti sekėjus įsitraukti į dialogą, todėl reaguoti į žinutes ar komentarus būtina.

3. Susilaukia didesnio dėmesio

Įdomios istorijos, žmonių pasakojimai ir autentiškas vaizdas yra tai, ką nori matyti auditorija. Visuomenė pakankamai išvarginta informacijos ir sukuriamos reklamos, todėl trokšta tikrų istorijų. Būtent tokios yra sukurtos realių žmonių, besinaudojančių jūsų paslauga ar produktu. Tai originalus turinys, kuris laikomas vertingesniu net už kokybiškai sumodeliuotas fotosesijas ar profesionalias reklamas. Žinoma, svarbu tokį turinį atsirinkti ir panaudoti tinkamame kontekste.

Įsitikinus sekėjų kuriamo turinio nauda, lieka rasti tinkamus būdus tokio pobūdžio medžiagai surinkti. Nepamirškite autorinių teisių ir prieš dalindamiesi bet kokia medžiaga, gaukite autoriaus leidimą. Tikimės, jog Jūsų prekės ženklą lydės autentiškos ir naujos istorijos.

Kviečiame į mokymus:
0-guru 6-instagram

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius27/10/2017
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius14/11/2017
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius17/11/2017