Programa derinama prie komandos pasirengimo ir poreikių

Komandai perduodamos ne tik žinios, bet ir strateginiai įmonės tikslai

Mokymai gausūs įtraukiančių praktinių užduočių, todėl veikia ir kaip teambuilding’as

Siūlome ir mentorystę – kasmėnesinius susitikimus, užtikrinančius sklandų naujų kompetencijų patekimą į įmonės procesus

Populiariausios vidinių mokymų temos

Kiekvienam klientui mokymų programą sukuriame tiksliai pagal jo poreikius. Tačiau yra temų, kurios kartojasi ypač dažnai. Susipažinkite su jomis – tai padės suformuluoti ir savo norus:

Social media update / Darbuotojų įtraukimas į socialinių tinklų turinį

Po mokymų dalyviai supranta socialinių tinklų svarbą įmonei ir aktyviai padeda marketingo komandai kurti turinį: įsidrąsina atsistoti prieš kamerą, o gal net kuria turinį patys.

Ypatingai vertinama praktinė užduotis, kurios metu dalyviai po apmokymo vienas kitą filmuoja, o rezultatai saugiai aptariami grupėje. Vėliau skiriamas 10-ies dienų iššūkis kasdien sukurti bent po vieną turinio vienetą. Tai – ir nuotaikingas teambuilding’as.

👤 Įprastai mokosi: didelių organizacijų ne marketingo skyrių darbuotojai, kurie aktyviai dalyvauja kasdienėse veiklose.

⏳Trukmė: 2-8 ak. val.

Socialinių tinklų strategijos atnaujinimas

Sesija, kurios metu peržvelgiama esama soc. tinklų strategija arba aptariama „esanti galvoje“ ;), atnaujinama pagal naujausias tendencijas, sprendžiami iššūkiai susiję su jos įgyvendinimo procesais Jūsų organizacijoje.

👤 Įprastai mokosi: pagrindinė marketingo komanda ir įmonės vadovai.

⏳ Trukmė: 4-8 ak. val.

Kūrybinis teksto rašymas su Akvile Kavaliauskaite

Dalyviai išsilaisvina iš mokykloje įgautų rašymo suvaržymų ir noro rašyti ilgus, bet nebūtinai vertingus tekstus. Išmokstama vaizdingai ir sklandžiai pasakoti istorijas.
Mokymai vertinami kaip darbuotojų motyvavimo priemonė, nes yra žaismingi, kūrybiški ir pilni pozityvios žurnalistės A. Kavaliauskaitės energijos.

👤 Įprastai mokosi: komunikacijos ir marketingo skyriai, dirbantys su tekstu (socialinių tinklų, pranešimų spaudai, interneto svetainių turinio ir t.t.)

⏳ Trukmė: 4-8 ak. val.

Darbuotojų ambasadorystė

Išmokstama tinkamai atstovauti įmonę strategiškai svarbių socialinių tinklų kanaluose (įprastai LinkedIn, tačiau puikiai veikia Facebook, Instagram). Komanda sužino gerąsias praktikas, o taip pat išmoksta planuotis savo turinį, kad jis atitiktų atstovaujamos įmonės komunikacinius tikslus.

👤 Įprastai mokosi: labiausiai motyvuoti organizacijos nariai ir marketingo komanda.

⏳ Trukmė: 2-8 ak. Val.

Facebook Ads pagrindai

Po mokymų komanda geba savarankiškai paleisti Facebook ir Instagram reklamas arba kokybiškai bendrauti su tai atliekančia agentūra, įvertinti jos darbą.

👤 Įprastai mokosi: pagrindinė marketingo komanda ir jų vadovai.

⏳ Trukmė: 4-16 ak. val.

Trumpesnė mokymų trukmė dažniausiai reiškia, kad perteikiama tik teorinė medžiaga, tačiau neatliekamos praktinės užduotys. Šios labai svarbios žinių įsisavinimui, todėl visada rekomenduojame mokymams skirti visą dieną arba programą padalinti į dvi popietes.

Populiariausi mūsų komandos lektoriai

Susipažinkite su visais EduMint lektoriais >>
Išsakykite poreikį ir surasime lektorių beveik bet kokiai skaitmeninio marketingo temai

Dr. Dominyka Venciūtė

Dr. Dominyka Venciūtė – viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių..

Daugiau

Domantas Širvinskas

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 12 metų, šios temos įvairiuose seminaruose..

Daugiau

Akvilė Kavaliauskaitė

Akvilė Kavaliauskaitė yra laisvai samdoma kūrybininkė, žurnalistė, režisierė ir scenarijų autorė. Ją tikriausiai žinote iš LRT..

Daugiau

Inga Žuolytė

Inga Žuolytė savo Instagram paskyrą vysto jau 6-erius metus ir buvo viena iš pirmųjų lietuvių, kuri pradėjo generuoti pajamas..

Daugiau

Mūsų lektorius vidiniams mokymams jau kvietėsi:

Vidiniai mokymai buvo labai naudingi leidyklos veiklai. Domanto patirtis ir sukauptos žinios padėjo praktiškai susidėlioti savo nišoje taškus ant i, išsigryninti soc. medijų rinkodaros planus, išsikelti produktų vertes ir pastebėti iš šono savo klaidas. Dabar žinome, kuriose srityse dar turime pasitempti, o kurios mūsų komunikacijos savybės – privalumas.

Rusnė Jankūnaitė, leidyklos „Terra Publica“ rinkodaros vadovė

Akvilės Kavaliauskaitės mokymai buvo įdomūs, komandai davė puikios vidinės informacijos kaip dirbti su tekstais bei pasakoti istorijas. Labiausiai patiko tai, kad mokėmės iš labai stiprios, profesionalios rašytojos – jos žodžiais buvo lengva pasitikėti.

Vytautas Jančiauskas, M Capital

Domanto pravesti mokymai buvo labai produktyvūs ir profesionalūs! Svarbiausia, kad suteikė galimybę kiekvienam mokymų dalyviui praktiškai įsisavinti žinias ir suvokti, kaip veikia socialinių tinklų algoritmai. Rekomenduojame visiems, kurie supranta ir įvertina socialinių tinklų kuriamą vertą organizacijai.

Raimonda Jonuškienė, viešųjų ryšių koordinatorė

Poreikių apklausa