Renkantis paveikslą Facebook‘o įrašui ar reklamai iliustruoti, susiduriama su klausimu: kokia iliustracija tinkamiausia? Žinoma, paveikslo tinkamumas priklauso nuo įrašo turinio, siūlomo produkto ir auditorijos. Tačiau, egzistuoja pagrindiniai principai, kurie nusako koks vaizdas žmonėms patinka labiausiai.

 

1. Spalva

Facebook svetainė sudaryta iš mėlynos ir baltos spalvos. Todėl jei jūsų firminės spalvos sutampa su Facebook spalvomis, didelė tikimybė, jog įrašai bus prasčiau pasiekiami. Jie susilies su Facebook puslapio dizainu ir bus mažiau pastebimi. Naudokite kitokias spalvas, įtraukite prie jūsų firminių spalvų derančią, kontrastingą spalvą. Tai padės atkreipti dėmesį ir padidins įrašo pasiekiamumą.

Red and grey #handmade #handmadecushion #handmadepillow #etsy #etsyshop #etsyseller #christmasiscoming #giftideas…

Posted by Mellow folds on Wednesday, October 18, 2017

 

2. Laimingi žmonės

Matoma emocija, vienaip ar kitaip, veikia visus žmones. Atlikti tyrimai rodo, jog nuotraukos, kuriose matosi žmonių veidai, emocingos išraiškos, turi geresnį pasiekiamumą. Geriausią įsitraukimą pasiekia žinutės, kurias iliustruoja besišypsantys, laimingi žmonės. Todėl, jei pagal kuriamą turinį tinka, naudokite nuotraukas su laimingais žmonėmis.

 

Kai du žmonės nebijo vienas kito. Nebijo nei tamsos, kuri yra kiekviename žmoguje, nei šviesos. Nebijo, kad kažkuris kaž…

Posted by Ačiū labai on Monday, October 9, 2017

 

3. Logotipas

Logotipo matomumas padeda prekės ženklui tapti atpažįstamu. Todėl, logotipo naudojimas ant paveikslų, ilguoju laikotarpiu, gali būti labai naudingas. Tokiu būdu įsiminsite žmonėms, jūsų logotipą atpažins, ženklas taps artimas, žinomas.

Jogurtinis kokteilis su špinatais, bazilikais, salierais ir bananais puikiai tiks sportuojantiems! Išbandom? 😊 Receptą rasi čia ➡️ https://goo.gl/DSFC2a #LidlLietuva #Receptai

Posted by Lidl Lietuva on Tuesday, October 24, 2017

 

4. Pasiūlymas

Aiškus, patrauklus pasiūlymas patraukia vartotojų dėmesį. Todėl drąsiai maketuokite paveikslą su trumpu šūkiu apie tai ką siūlote. Nuolaidos, specialūs pasiūlymai, dovanos – naudingi vartotojui, todėl atkreipia dėmesį. Stenkitės, jog tekstas būtų labai trumpas, vos kelių žodžių.

TIK ŠĮ ŠEŠTADIENĮ | 12:00-15:00 visiems UAB Isku Baldai baldams bus taikoma mažiausiai -40% nuolaida, o kai kuriems -…

Posted by Ogmios miestas on Friday, October 27, 2017

 

5. Kontrastas

Kurdami paveikslus naudokite kontrastą. Jei jūsų fonas ar paveikslas tamsus, rinkitės šviesius užrašus ir atvirkščiai, šviesiame fone, geriausiai atrodys tamsus logotipas ar tekstas. Eksperimentuokite ir pasirinkite, tokias kombinacijas, kurios jūsų vartotojui tinka labiausiai.

 

Dvikova: belgišku šokoladu glaistytas sūrelis PASAKA – su mėlynėmis ar kondensuotu pienu? Balsuok komentaruose! 😋👇

Posted by Pasaka / Pieno žvaigždės on Tuesday, October 17, 2017

 

Bandykite įvairius dizaino sprendimus ir stebėkite, kurie jų labiausiai patinka prekės ženklo vartotojui. Naudinga, pasižvalgyti į konkurentus, kas suveikia jiems ir iš ko galite pasimokyti. Taip pat kviečiame parsiųsti skaidres iš „Vaizdo ir dizaino Facebook’e“ mokymų .

Jei jaučiate, kad trūksta žinių ir praktinių įgūdžių – kviečiame Jus apsilankyti mūsų mokymuose:
8-foto 0-guru

Apie autorių

Agnietė Preidytė – grafikos dizainerė, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos narė. Magistro studijas baigusi Švedijoje, University of Gothenburg, Academy of design and crafts, tarptautinės patirties įgijo dirbdama Olandijoje dizaino studijoje Raw Color. Šiuo metu dėsto Vilniaus dizaino kolegijoje, dirba kaip laisvai samdoma grafikos dizainerė, bei kuria juvelyrikos ženklą “The basic”.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Vaizdas ir dizainas Facebook'e8 ak. val.Vilnius13/02/2018