Nekurkite like&share konkursų. Jie niekam neįdomūs, o dalyviai niekada nepirks jūsų produkto – jie dalyvauja iš azarto arba tam, kad prizą parduotų. Jūsų fanai gali gerokai daugiau, nei paspausti du mygtukus. Jūsų fanai yra kūrybingi, originalūs, įdomūs ir turintys savo ypatingas istorijas. Pasinaudokite tuo! Penkios taisyklės, kurių besilaikydami sukursite įtraukiantį Facebook konkursą:

1. Teisinga užduoties formuluotė

Užduotis – pakankamai lengva, kad galėtų būti įgyvendinama per 3 minutes su visomis šalia turimomis priemonėmis. Dažniausiai tai fotokonkursai, kur prašome atsiųsti seniau padarytą nuotrauką su konkrečiais atributais. Jei fanai labiau įsitraukiantys, pakvieskite juos padaryti konkrečia nuotrauką, būtent dėl konkurso. Patarimas: žmonės nemėgsta siųsti savo nuotraukų, tačiau mielai dalinasi vaikų ir augintinių atvaizdais.collage-nykstukas

2. Įtraukite produktą.

Tegu dalyviai turi nusifotografuoti su produktu ar atvaizduoti kitą su juo susijusią idėjącollage_bokstas

3. Balansas tarp užduoties laisvumo ir apibrėžtumo

Užduotis turi būti pakankamai konkreti, kad dalyviams būtų smagu, bet ir plati, kad sudalyvauti galėtų kiekvienas. Vieną savaitę galite prašyti nuotraukų iš paplūdimių, kitą savaitę – iš garsių miesto vietų.collage-pieva

4. Prizas

Prizas – geriau vienas didelis, nei daug mažų. Didelis prizas labiau motyvuoja. Tuo tarpu laimėtojų kiekis nėra svarbus, nes juk vistiek laimėti šansai nėra dideli (bent jau taip galvoja dažnas dalyvis)Screenshot 2016-08-17 02.14.56

5. Padėka už atsiųstą turinį

Dalyvių daug, visi su skirtingu turiniu. Juo būtina pasidalinti (mažiausiai – parodyti atskira žinute, tačiau labai gera idėja – tam skirti visą viršutinį paveikslą (cover picture)) ir taip atsidėkoti už dalyvavimą. Screenshot 2016-08-17 02.08.17 Geras konkursas – tai ne tik daugiau like’ų ir komentarų. Tai pramoga jūsų fanams ir puikus turinys jūsų puslapiui. Vykdykite juos išmintingai ir pasinaudokite savo sekėjų kūrybingumu!

Ar tai Jums buvo naudinga? Kviečiame į Facebook rinkodaros mokymus: 0-guru 6-instagram

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius23/01/2018
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius30/01/2018
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius15/02/2018
Facebook rinkodaros pagrindai Kaune8 ak. val.08/02/2017