Mažiau yra daugiau – ir tai ne tik madoje naudojama taisyklė. Internete vartotojas vertina trumpą, aiškią ir kūrybiškai pateiktą informaciją. Prekės ženklai, trumpu tekstu gebantys iškomunikuoti žinią, turi didesnius šansus būti pastebėti. Tad kas rodo, jog jūsų tekstai Facebook per ilgi?

1. Nesulaukiate grįžtamojo ryšio

Žmonės vengia skaityti ilgus tekstus, ypač jei tai reklaminio pobūdžio informacija. Socialiniai tinklai yra skirti trumpų žinučių pasidalinimui. Jei sulaukiate labai mažai sekėjų dėmesio, nors dalinatės naudinga informacija – didelė tikimybė, jog jūsų įrašai per ilgi. Stenkitės tekstą trumpinti, palikti tik svarbiausią informaciją, mažinti nereikalingų žodžių skaičių.

2. Naudojate daug simbolių

Facebook griežtų taisyklių dėl simbolių skaičiaus įraše neturi, nors maksimalus teksto limitas yra 63,2 tūkst. ženklų. Visgi, tyrimai rodo, kad idealiausias simbolių skaičius viename Facebook įraše – 40-80 ženklų. Tokie tekstai turi geriausią pasiekiamumą. Taip pat, ilgesnio teksto dalis Facebook‘e yra paslepiama, o vartotojas turi atlikti papildomą veiksmą, norėdamas perskaityti jį visą. Kelių pastraipų tekstai vartotojams mažiau priimtini nei trumpas, aiškus ir informatyvus įrašas. Galbūt panaudosite mažiau vaizdingų žodžių, tačiau kūrybiškai ir trumpai pateikta informacija turi didesnę tikimybę pasiekti vartotoją.

3. Aptariate kelias skirtingas temas

Kalbėkite tik viena pasirinkta tema, o jei norite aptarti kelis dalykus – kiekvienam jų skirkite atskirą įrašą. Jūsų tekstai taps aiškesni ir konkretesni, ne tokie painūs skaitytojui. Vartotojo dėmesį sukoncentruosite į vieną objektą, todėl didesnė tikimybė, jog pavyks pritraukti jo dėmesį.

4. Tekste naudojate ne vieną nuorodą

Jūsų tekstas turi apsiriboti viena nuoroda. Jei kalbate viena tema (ką ir turėtumėte daryti), tuomet ir nuoroda turėtų būti viena. Taip ne tik sutaupysite simbolių, bet ir neapkrausite teksto nereikalinga informacija ir vizualiai sudėtingu turiniu. Išsigryninkite, ką norite pasakyti ir naudokite informacijos šaltinį, kuris geriausiai tai atspindi.

5. Naudojate antraštes

Facebook tekstai yra labai trumpi, todėl antraštės nereikalingos. Atsisakę jų, sutaupysite ženklų ir atsikratysite papildomos, nereikalingos informacijos. Jei dėl tam tikrų priežasčių rašote ilgą įrašą ir jums reikalinga antraštė, stenkitės, jog ji būtų iki 5 žodžių.

Nepamirškite – Facebook įrašai yra trumpos žinutės. Norėdami publikuoti ilgą tekstą, rinkitės savo interneto svetainę ar tinklaraštį. Linkime sėkmės kūrybiškai panaudojant trumpus tekstus!

Ar tai Jums buvo naudinga? Kviečiame į Facebook rinkodaros mokymus:
0-guru 6-instagram

Žymos:facebook

Apie autorių

Akvilė Kavaliauskaitė yra LRT laidos „Emigrantai” redaktorė, žurnalo „Happy365″ autorė, reklamos tekstų kūrėja.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Tekstas ir istorija Facebook'e8 ak. val.Vilnius09/11/2017