Cover picture arba viršutinis paveikslas yra tai, ką vartotojas pamato atėjęs į Jūsų puslapį pirmiausiai. Perduokite jiems svarbiausią žinutę arba sukurkite teisingą įvaizdį. Po paskutinio puslapių dizaino atnaujinimo, Facebookas cover picture paveikslus „išlaisvino“ nuo jį iki šiol dengusių elementų: profilio paveikslo, puslapio pavadinimo ir keleto mygtukų. Priežastis paprasta – nevalia uždengti svarbiausio vizualinio elemento! Siūlome keletą idėjų, ką atvaizduoti cover picture peveiksle:

1. Parodykite produktą.

Pavaizduokite jį įvairiomis kompozicijomis, rakursais, padarykite tai kūrybiškai.    13458672_1688316741429149_4425901942767072499_o  

9-showitoff-662x277

2. Užrašykite žinutę.

Ant asociatyvios nuotraukos uždėkite stiprų vienos spalvos ar gradiento filtrą ir kontrastuojančia spalva užrašykite Jums svarbią žinutę.

12-calltoaction-662x277   Keliautojų  

3. Koliažas

Jei turite daugiau nei vieną jums svarbią nuotrauką, jas galite sudėti į koliažą. Puiki mintis pristatyti fanų atsiųstas nuotraukas, naujų produktų kolekciją ar įmonės darbuotojus.    

33-littlegallery-662x278 skaniausikeksaivilniuje  

4. Fanų turinys

Tai pats vertingiausias jūsų turimas turinys. Išmokite, kaip jo paprašyti. Jei pavyks gauti nuotraukų, video ar bent tekstinių istorijų, kaip vartotojai mėgaujasi jūsų produktu – geriau ir būti negali!

13133368_1670800846514072_3735522950768127834_n

5.Jūsų komanda

Tai jūsų brangiausias turtas. Jūs visi esate didžiausi prekės ženklo ambasadoriai. Parodykite, kas esate, pagerbkite tuos, kas slepiasi už logotipo! cover    

6. Atsiliepimai

Kito vartotojo teigiamas atsiliepimas apie jūsų produktą – tai geriausia rekomendacija pirkti kitam, neapsisprendusiam asmeniui. Jūsų atsiliepimai jau surinkti Facebook puslapio reviews skiltyje. Pagaminkite iš jų gražius cover picture paveikslus ir paskatinkite konversijas.

be-galo-dziaugiuosi-atrade%cc%a8s-jusu%cc%a8-produktus-1

   2  

7. Ypatingi pasiūlymai

Praneškite apie akciją, specialų pasiūlymą ar bet kurį kitą kainodaros pokytį, kuris garantuotai pritrauks daugybę dėmesio. Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės seka prekės ženklo Facebook puslapį – jie tikis nuolaidų.

be-galo-dziaugiuosi-atrade%cc%a8s-jusu%cc%a8-produktus-2 be-galo-dziaugiuosi-atrade%cc%a8s-jusu%cc%a8-produktus-3

Cover picture – tai pagrindinis puslapio vizualinis elementas. Pavaizduokite jame tai, kas Jūsų prekės ženklui yra svarbiausia. Kaip atrodo jūsų cover picture? Pasidalinkite nuoroda komentare!

 

Ar tai Jums buvo naudinga? Kviečiame į Facebook rinkodaros mokymus:
0-guru 1-pagrindai 6-instagram 8-foto

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius16/05/2017
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius02/06/2017
Facebook pagrindai Kaune8 ak. val.17/05/2017
Facebook pagrindai Klaipėdoje8 ak. val.24/05/2017