Konkursų Facebook tinkle vyksta nuolat ir labai daug. Beveik kiekvienas prekės ženklas anksčiau ar vėliau pradeda juos organizuoti. Visgi, ne visuomet sulaukiama norimo dėmesio. Istorijos, kuomet paskelbus žaidimą, dovanojant nebrangų prizą, sulaukiama tūkstančių dalyvių – vienetiniai sėkmės atvejai. Konkursus būtina kruopščiai planuoti ir vengti pasitaikančių klaidų, todėl pateikiame priežastis, dėl kurių šie kartais neveikia taip, kaip tikitės.

1. Neturite tikslo

Planuoti pradėkite nuo tikslo išsigryninimo. Nepamirškite nusistatyti rezultatų, kuriuos įgyvendinę, galėsite teigti, jog konkursas jums buvo naudingas. Žinodami tikslą, lengviau suformuluosite sąlygas ir pasirinksite teisingą formą.

2. Sudėtingos dalyvavimo sąlygos

Sudėtingos užduotys, ilgos anketos, kelių etapų konkursai atbaido nemažą dalį žmonių. Konkursai turi būti paprasti, aiškūs ir smagūs, kad kiekvienas norintysis ne tik galėtų, bet ir norėtų sudalyvauti.

3. Netinkamas prizas

Dažnai manoma, kad geriausias prizas yra vartotojų trokštama prekė (planšetiniai kompiuteriai, mobilieji telefonai ar kiti išmanieji įrenginiai) ir pinigai. Tačiau dovanodami kito prekės ženklo produktus, auginate to ženklo, o ne savo populiarumą. Taip pat atkreipiate tų žmonių, kuriems jūsų produktas neaktualus, dėmesį. Geriau mažesnis, tačiau tikslingas susidomėjimas jūsų prekės ženklu.

4. Mažai reklamos

Jei tikitės gausaus dalyvių skaičiaus, turite apie organizuojamą konkursą ir prizus paskelbti kuo plačiau. Svarbu priminti apie vykstantį žaidimą, o tai daryti galite ne tik Facebook. Reklamai naudokite kitus socialinius tinklus, pasidalinkite informacija naujienlaiškyje ir savo interneto svetainėje.

5. Užduotis

Formuluodami užduotį, atsiminkite, kad jūsų fanai yra įdomios ir kūrybingos asmenybės. Leiskite jiems papasakoti savo istorijas, pasidalinti nuotraukomis, sukurti kažką naujo. Nors turėsite mažiau dalyvių, nei organizuodami „like & share“ akciją, tačiau jie bus nuoširdžiai įsitraukę, geriau atsimins jūsų prekės ženklą, o vėliau kūrinius galėsite panaudoti ant savo sienos. Apie fanų kurto turinio išnaudojimą skaitykite kitame mūsų įraše.

6. Prizo vertė

Verčiau siūlyti vieną vertingą prizą, nei daug mažų. Dalyvavimas konkursuose dažniausiai būna emocinis ir mažai kas skaičiuoja tikimybes laimėti – jų dėmesį patraukia galimybė laimėti vertingą daiktą.

7. Neaiškios konkurso sąlygos

Dalyviai turi aiškiai suprasti, kaip gali sudalyvauti konkurse. Privalote aiškiai nurodyti, kada ir kokiu būdu atrinksite nugalėtoją, kaip pranešite apie laimėtą prizą. Turite numatyti, kokiu atveju konkurso dalyviai bus pašalinti ir konkurse dalyvauti nebegalės.

Konkursus būtina atidžiai planuoti, galvoti apie norimus pasiekti tikslus ir būdus, kaip tai padaryti. Tik taip jie bus naudingi jūsų prekės ženklui.

Galų gale, konkurso pabaigoje suskaičiuokite rezultatus. Ir palyginkite su įprastomis savo reklaminėmis kampanijomis. Galbūt už prizo kainą užsakę paprasčiausios reklamos, pasiektumėte geresnių rezultatų?

Jei ši tema jums buvo įdomi, kviečiame į mokymus:
0-guru 6-instagram

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius27/10/2017
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius14/11/2017
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius17/11/2017