Organizuojate renginį ir rūpinatės dalyvių kiekiu? Facebook padės! Yra daugybė būdų, kaip papasakoti apie netrukus vyksiantį renginį. Štai keli patarimai kaip tai padaryti:


1. Sukurti renginį (event)

Facebook renginys leidžia vartotojams „pasižymėti“, jog dalyvaus renginyje ir taip sukelti virusinį efektą – populiarūs renginiai išplinta dideliu greičiu. Taip pat tai patogus įrankis bendrauti tik su renginiu susidomėjusiais. Ryšys su jais turi būti išlaikomas iki pat renginio, nes „pasižymėjimas“ dar nereiškia tvirto pažado dalyvauti. Nepamirškite sukurti įsimintino viršelio paveikslo (event cover) ir parašyti informatyvų kvietimo tekstą.





2. Pasidalinti renginiu


Pasidalinkite juo ant puslapio ir gal net asmeninės sienos, paprašykite, kad tai padarytų ir komandos nariai ar draugai. Įdėkite apie tai naujieną į savo interneto svetainę ar kitus kanalus (Instagram, LinkedIn?). Facebook puslapiui sukurkite specialų viršutinį paveikslą (cover).





3. Išnaudoti reklaminius įrankius


Užsakykite reklamą, kurios paskirtis – kelti dalyvių skaičių. Facebook reklamą rodys būtent tiems žmonėms, kurie linkę dalyvauti renginiuose, todėl bus aktyvesni ir labiau susidomėję.





4. Prisiminkite ankstesnius renginius


Jei vykdote ne pirmą panašų renginį (gal jis vyksta kasmet?) arba kažkada esate organizavę kažką panašaus, pasidalinkite prisiminimais. Nuotraukų galerija (geriausia su daug susirinkusių žmonių), trumpas video ar kokie nors kiti rezultatai – labai naudingas turinys. Jis ne tik linksmas, įtraukiantis ir gal net truputį nostalgiškas, bet ir parodo, kad jūsų renginiai verti aplankymo.

 




5. Pasidalinkite atsiliepimais apie ankstesnius renginius


Dar vienas būdas parodyti, kad kviečiate į tikrai įdomų renginį – pasidalinti teigiamais atsiliepimais iš anksčiau dalyvavusiųjų. Galite patalpinti konkrečių asmenų atsiliepimus kaip citatas arba skaitiniais rezultatais, kaip „Mūsų praeitame renginyje šėlo virš 700 žmonių, iš kurių 90% jį įvertino kaip labai gerą“.





6. Pakvieskite į užkulisius


Patenkinkite žmonių smalsumą ir neleiskite jiems užmiršti apie artėjantį renginį. Geriausia forma priminti – papasakoti ką tuo metu veikiate jūs, įvykio organizatorius. Nufotografuokite tvarkomas patalpas, dirbančią komandą ar padarykite smagią asmenukę kavos pertraukėlės metu. Kita idėja – padarykite trumpą video ar net video transliaciją!




7. Pristatykite kiekvieną renginio dalyvį


Nesvarbu ar tai būtų konferencijos pranešėjai, ar atlikėjai koncerte, juos visus verta pristatyti po vieną. Pasidalinkite jų nuotraukomis, prisiminkite garsiausias dainas ir didžiausius pasiekimus, pasidalinkite citatomis.





8. Įtraukite publiką


Leiskite lankytojams priimti sprendimus. Darykite apklausas, balsavimus – tegu jie jaučiasi būdami renginio dalimi dar prieš jam prasidedant.




Pasidalinkite, kokias taktikas renginių komunikacijai naudojate jūs?

Ar tai Jums buvo naudinga? Kviečiame į Facebook rinkodaros mokymus:
0-guru 1-pagrindai 6-instagram 8-foto

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius16/05/2017
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius02/06/2017
Facebook pagrindai Kaune8 ak. val.17/05/2017
Facebook pagrindai Klaipėdoje8 ak. val.24/05/2017