Socialinės žiniasklaidos naudojimas versle neapima tik puslapio tam tikroje platformoje sukūrimo – tai nuolatinis turinio generavimas. Ir nors stebuklingų receptų jūsų turinio sėkmei socialiniuose tinkluose nėra, išvengti didžiausių klaidų galima, todėl kviečiame pasitikrinti, ar jų nedarote.

Klaida #1 – Neturite plano

Kaip ir versle, taip ir socialinėje medijoje chaotiškų veiksmų būti negali. Svarbu nusistatyti siektinus tikslus bei susidaryti veiksmų planą tam, kad nebūtų švaistomas nei laikas, nei pinigai, o kokybiškas turinys nepasimestų dėl informacijos triukšmo.

Klaida #2 – Nepažįstate savo auditorijos

Dalinatės jūsų nuomone puikia informacija, tačiau nesulaukiate norimos reakcijos? Didelė tikimybė, jog jūsų auditorijai toks turinys tiesiog neaktualus. Pažinkite savo auditoriją, eksperimentuokite su skirtingais įrašais ir analizuokite, kas veikia geriausiai.

Klaida #3 – Esate įkyrūs

Per dažni ir jūsų auditorijos poreikių neatitinkantys įrašai ne tik nesulauks dėmesio, bet ir skatins nepasitenkinimą. Todėl svarbu išsiaiškinti optimalų pasidalinimų skaičių, planuoti savo įrašus ir investuoti į turinio kokybę.

Klaida #4 – Neįtraukiate savo auditorijos

Socialiniai tinklai skirti pažinti savo vartotoją, užvesti dialogą ir suburti prekės ženklo fanus. Puoselėkite santykius komentuodami, dalindamiesi susijusiu turiniu ar dalyvaudami diskusijose, kurios aktualios jūsų prekės ženklui. Atkreipsite dėmesį į save ir telksite auditoriją, kuriai esate reikalingi ir įdomūs.

Klaida #5 – Neišnaudojate turimų resursų

Jūsų svetainėje esanti informacija, tinklaraštis, turima vaizdo medžiaga, duomenys ar net tyrimų rezultatai – tai, kas privalo būti įtraukta į jūsų kuriamą socialinės medijos turinį. Panaudokite tai, kas jau sukurta ir į ką investavote nemažai savo išteklių.

Klaida #6 – Neišmanote socialinių tinklų techninių reikalavimų

Gebėjimas tinkamai naudotis tam tikra platforma būtinas tam, kad jūsų informacija būtų pateikiama ir atvaizduojama taip, kaip norite jūs. Tai taip pat itin palengvina darbą, leidžia geriau suprasti, kaip veikia sistema ir padeda išvengti techninių klaidų.

Klaida #7 – Kalbate tik apie save

Vartotojus erzina brukama reklama, įkyrus prekės ženklo pozicionavimas ir kalbėjimas tik apie save. Nepamirškite, kad socialiniai tinklai skirti bendrauti, o vartotojus masina patrauklus, įtraukiantis turinys. Todėl apie savo prekės ženklą galite kalbėti ir netiesiogiai – pasakodami darbuotojų ar sekėjų istorijas, dalindamiesi susijusia, tačiau auditorijai naudinga informacija, patarimais.

Klaida #8 – Dalinatės nuorodomis, nekomentuodami jų turinio

Jei vartotojams nepasakojate, kokią naudą jie gaus, paspaudę tam tikrą nuorodą, jie to tiesiog nedarys, o dažnas tai palaikys įkyria reklama ar brukalu.

Klaida #9 – Neinvestuojate į vaizdą

Nors daug kalbama apie tai, jog vaizdas yra karalius socialinėje medijoje, daugelis prekės ženklų į tai žiūri atsainiai. Žmogaus dėmesį atkreipiame vaizdu, ir tik po to – įtaigiu tekstu ar naudinga informacija, todėl skirkite tam dėmesio ir savo laiko.

Kai būsite tikri, jog su šiomis problemomis nesusiduriate, Jūsų Facebook įrašai sulauks daugiau dėmesio. Tad sėkmės planuojant, analizuojant ir kuriant kokybišką turinį.

Jei jaučiate, kad žinių, kaip spręsti šias problemas, trūksta – kviečiame Jus apsilankyti mūsų mokymuose:
0-guru 1-pagrindai reklama

Žymos:facebook

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius05/09/2017
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius22/09/2017