Miestų gyvenimą sustingdė COVID-19, tačiau dalis kavinių ir restoranų dar dirba. Labai svarbu, kad jūsų klientai apie tai žinotų. Todėl surašome pirmus žingsnius, apie ką labai svarbu pranešti savo sekėjams. Jums tai gali būti akivaizdu, tačiau klientai apie faktą, kad dar dirbate ir kokiomis sąlygomis nežinos ir šios informacijos ieškos Facebook ir Instagram paskyrose. Dalinamės veiksmų sąrašu, kurį miestą užpuolus virusui turite atlikti:

1. Aiškiai iškomunikuokite, kaip dirbsite šiuo metu:
1.1. Užsidarote visai, maistas tik per pristatymo programėles, ar galima užsakyti ir išsinešti tiesiogiai?
1.2. Jei galima tiesiogiai – kokiu telefonu priimami užsakymai? Kokia pasiėmimo tvarka: leisite įeiti į restoraną, paduosite per langelį ar dar kaip nors?
1.3. Jei dirbate su programėlėmis (Wolt, Bolt Food, etc) – parašykite su konkrečiai kuriomis, o dar geriau – duokite tiesiogines nuorodas į jūsų puslapius konkrečiame puslapyje (pvz. https://wolt.com/lt/ltu/vilnius/restaurant/cozy)
1.4. Kokiu laiku dirbsite? Net jei jis nesikeitė, vis tiek parašykite.
1.5. Kažkokia žmonių dalis ir toliau dirbs, todėl ieškos kaip pavalgyti pietus. Ar juos tieksite? Jei iki šiol FB apie tai nerašydavote, dabar pats laikas. Būtinai rašykite kainas – dabar tai ypač svarbu.


2. Kokių saugumo priemonių imatės? Natūralu, kad jų imatės maksimalių, bet raskite būdų kaip tai papasakoti. Ypač gerai, jei pavyks kūrybiškai. Tai gali lemti priimant sprendimą iš kur pirkti maistą.

3. Tik šiandienos nuotraukos. Pamirškit anksčiau darytas patiekalų fotosesijas, o dar baisiau – stock’us. Šiandien darbas atrodo kitaip, nei kasdien ir tai turi matytis nuotraukose: tušti staliukai, maišai maisto išsinešimui, darbas su kaukėmis ir pirštinėmis ar bet kokie kiti ženklai. Net jei norite parodyti, kad dirbate kaip ir anksčiau – vis tiek tą darykite su šviežia, nebūtinai tobulos kompozicijos ir apšvietimo nuotrauka. Šiuo metu žmonėms reikia realybės.

4. Vertybės. Kai atslūgs panika (o ji tikrai atslūgs), įeisime į naująjį ritmą, kiekvienas prekės ženklas turės parodyti, kaip jo vertybės atsiskleidžia naujojoje situacijoje, kokioms problemoms esate labiausiai empatiški. Kažkas ieškos būdų, kaip maistą išsinešimui sudėti į kuo ekologiškesnes pakuotes. Kažkas nemokamai ruoš maistą tiems, kam tuo metu jo reikia, pvz karantinuotiesiems (prie šios iniciatyvos galit prisijungti čia: https://bit.ly/3cYQvMc). O kažkas linksmins – tai irgi svarbi funkcija prie izoliacijos ir vienišumo. Atsiminkite, kad draugą bėdoje atrandi. Ir tas draugas liks po krizės ilgam. Kuri tikrai tikrai praeis.

5. Reklama. Facebook Ads yra viena iš lanksčiausių reklamos formų – čia galite dirbti su biudžetais nuo 1€/d. Už 10€ pasieksite kelis tūkstančius žmonių. Juos teisingai atrinkę ir parodę tinkamą žinutę, pasieksite gerų rezultatų. Jei nesate leidę reklamos visai, pabandykite taip:
5.1 Atrinkite žinutę, kuri jau yra ant sienos ir sulaukė jūsų sekėjų įsitraukimo. Arba tiesiog tą, kuri jums šiuo metu svarbi – apie faktą, kad dirbate, su užsakymo nuorodomis, atnaujintais meniu ir t.t. Būtinai su autentiška nuotrauka ir arba užsakymo numeriu, arba nuoroda į maisto pristatymą.
5.2 Spauskite Boost Post. Pirmame bloke „Audience“ turite pasirinkti, kam rodysite žinutę. Rekomenduojame rinktis vieną iš dviejų variantų: a) „People who like your page“ – tai jūsų esami sekėjai. Rinkitės šitą opciją, jei turite bent porą tūkstančių fanų ir žinote, kad jie yra kokybiški. Pasieksite tuos, kurie apie jus jau žino ir laukia iš jūsų žinių (be reklamos užsakymo pasieksite tik ~5-20% savo sekėjų). b) Rinkitės „People in your local area“ ir sumažinkite spindulį iki mažiausio įmanomo, kad pasiektumėt tuos, kurie yra netoli jūsų. Jie dar gali ateiti/atvažiuoti pasiimti užsakymo.

5.3. Pasirinkite 10€ ir 1 dienos kampanijos laiką.
5.4. Spauskite mėlyną Boost mygtuką, greičiausiai šitame žingsnyje būsite paprašyti suvesti banko kortelės duomenis.
5.5. Nepamirškite po dienos įvertinti rezultatų – patikrinkite, kiek žmonių pasiekėte, kiek like’ų ir komentarų gavote.
Šis būdas – pats paprasčiausias ir greičiausias, kaip sukurti reklamą, jei to niekad nedarėte. Gerokai daugiau funkcijų turi Ads Manager platforma, tačiau ji reikalauja šiek tiek daugiau žinių. Apie ją papasakosime kiek vėliau arba galite paskaityti oficialias Facebook instrukcijas.

Karantino laikas verslui bus sunkus, bet mes jį tikrai išgyvensime. Resursus naudokime išmintingai, tačiau jokiais būdais komunikacijos su klientais neapleiskite. Dabar – puikus laikas pasireikšti jūsų kūrybiškumui ir parodyti, kuo skiriatės nuo kitų.

Jums gali būti naudingi šie mokymai:

Apie autorių