Nuo 2020 metų lapkričio 16 dienos dėl privatumo politikos taisyklių Facebook/Instagram atsisako Messenger žinučių reklamos Europoje. Jeigu potencialūs klientai Jus pasiekia privačia žinute, štai kokie pokyčiai Jūsų laukia:

1. Nelieka galimybės optimizuoti reklamos susirašinėjimams žinutėmis (Conversations in the Messages and Conversions objectives);



2. Nelieka galimybės surinkti potencialiaus kliento duomenų reklama, kuri lydį į Facebook žinutę;

3. Nelieka sponsored žinučių;

4. Nelieka susirašinėjimo žinutėmis metrikos ir įžvalgų;

5. Nelieka galimybės kurti Custom ir Lookalike auditorijų žmonėms, kurie susisiekė su Jumis Facebook arba Instagram žinutėmis.



Svarbu. Jeigu Jūsų pagrindinis tikslas yra pradėti Messenger susirašinėjimus su potencialiais klientais, tam yra ir alternatyvi galimybė, tai yra, optimizuoti reklamos kampanijas nuorodos paspaudimams, kurie nuves į Messenger.

Kaip tai padaryti?

l. Kuriant naują reklamos kampaniją objective dalyje pasirinkti Traffic (srautas)



2. Tęsiant reklamos kampanijos kūrimą reklamos rinkinio (ad set) dalyje pasirinkite, jog reklamos srautas (traffic) būtų kreipiamas į Messenger platformą



Nors Europoje ir neliko reklamos kampanijų optimizacijos Messages, bet efektyviai išnaudoti Messenger platformą bendravimui su potencialiais klietais ir pardavimams vis dar galite, o be jos yra begalė kitų alternatyvų apie jas ir kita plačiau skaitykite mūsų tinklaraštyje arba apsilankykite mokymuose

Apie autorių

Donatas Talutis – EduMint bendraįkūrėjas, skaitmeninės rinkodaros specialistas ir lektorius. Donatas turi 4 metų patirtį vedant mokymus, daugiau nei 3 000 mokymų dalyvių, 7 metų patirtį dirbant su įvairiais prekės ženklais, Facebook blueprint sertifikatus ir priklauso Facebook rinkodaros partnerių programai. Donatas nuolatos valdo 50 000 Eur ir didesnius mėnesinius Facebook reklamos biudžetus.
Daugiau