Atėjo metas vėl pasidalinti Facebook naujovėmis, o jų šįkart ne viena, ir visos tikrai įdomios. Galbūt kai kurias jau išbandėte?

Judantys Facebook puslapių cover paveikslai

Jaudinanti žinia. Visai gali būti, kad netrukus cover paveikslai taps cover klipais – savo prekės ženklą galėsime pristatyti video, animacijomis ar kitais judančiais vaizdais. Šiuo metu tai tik mažai kam prieinamas testas, bet reikia viltis, kad jis greitai bus įjungtas visiems.

Nuolaidų kuponai, naudojant QR kodus

Kol kas ši funkcija taip pat testuojama nedideliam vartotojų kiekiui, ir tik tiems, kurie naudojasi mobiliąja Facebook programėle. Rewards suteikia galimybę pasinaudoti parduotuvės ar kito verslo prekybos vietoje siūloma akcija, nuskenuojant jos QR kodą ir iškart pritaikant nuolaidą. Jei Facebook nutars šią funkciją padaryti prieinamą visiems reklamuotojams, tai galėtų tapti puikia galimybe suteikti klientams asmenines, personalizuotas nuolaidas. Taigi matome, kad Facebook ir toliau juda kryptimi, bandant susieti reklamos internete naudą su realiais pirkimais fizinėse parduotuvėse.

Daugiau informacijos per Facebook Pixel

Nuo gegužės pabaigos Facebook Pixel’is automatiškai rinks informaciją apie vartotojus, kurie:
> peržiūrėjo turinį iki tam tikros puslapio vietos (pvz. perskaitė visą straipsnį)
> išbuvo svetainėje tam tikrą laiką (taip atmetame visus, kurie užsuko tik trumpam)
> įsidėjo prekių į krepšelį
Tai galėtų padėti įvertinti, ar reklama pasiekia tikslinę auditoriją. Norėdami sekti šiuos parametrus, turėsite sekimo kodą papildyti – daugiau informacijos apie tai galite rasti čia. Jei Pixel’į kūrėte po balandžio 20, tuomet ši informacija jau renkama automatiškai. Seniau sukurtiems Pixel’iams šie funkcionalumai taps prieinami po gegužės 20 dienos. Daugiau informacijos apie atnaujintą pixel’į >> 

Galimybė „reaguoti“ ir į komentarus

Pastebėjus, jog reakcijos Facebook’e pasiteisino, testuojama galimybė reaguoti ne tik į patį įrašą, bet ir į komentarus. Taip pat, galbūt pastebėjote, kad reaguoti dabar galite ir į draugų parašytas žinutes per Messenger?

Facebook baus už nuorodas į žemos kokybės svetaines

Facebook toliau tobulina savo algoritmą ir dabar „baus“ puslapius, kurie talpina nuorodas į svetaines, kuriose yra dalinamasi beprasme ir nekokybiška informacija, kur yra daug „sunkios“ reklamos. Kaip apibrėžiami šie blogieji puslapiai taisyklių nėra – kaip ir įprasta, sprendimus priima dirbtinis intelektas. Daugiau informacijos >>

Nuo šiol Facebook draugaus su Excel’iu

Jeigu daug kankinotės, darydami mėnesio reklamos ataskaitas, dabar jau galite atsipalaiduoti, nes Facebook pasistengė būtent dėl jūsų ir išleido Excel papildinį Facebook Ads Manager for Excel, kuris skirtas greitai ir paprastai kampanijų duomenis perkelti į suvestinę. Jį galite parsisiųsti iš Microsoft Office Parduotuvės.

Jei naujienos buvo aktualios, Jums gali būti įdomūs šie mokymai:
0-guru 1-pagrindai reklama

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius16/05/2017
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius02/06/2017
Facebook pagrindai Kaune8 ak. val.17/05/2017
Facebook pagrindai Klaipėdoje8 ak. val.24/05/2017