Instagram: 5 dažniausios klaidos

Instagram yra viena pagrindinių programų, įtraukiamų į socialinės žiniasklaidos strategijas. Tai puikus įrankis įvaizdžio formavimui, informacijos dalinimuisi, bendruomenės kūrimui ar pardavimų skatinimui. Todėl siūlome įsitikinti, kad nedarote į sąrašą įtrauktų dažniausiai socialiniame tinkle Instagram pasitaikančių klaidų.

1. Per mažai dėmesio skiriate antraštėms

Nors vaizdas Instagram yra svarbiausias elementas, sužadinti emocijas ar išprovokuoti auditorijos reakcijas galite pasakodami istoriją. Vien nuotraukos tokiu atveju neužteks, teks pasitelkti ir tekstą. Nuotrauka pasitelkiama iliustruoti tam tikrą pasakojimą, o tekstas nusako kontekstą ir pagrindinę mintį bei gali įkvėpti auditoriją veiksmui ar dialogui.

2. Nemokate naudotis hashtag‘ais

Pagrindinė grotažymių funkcija – galimybė savo įrašus sužymėti taip, kad pagal interesus juos galėtų atrasti kiti vartotojai. Hashtag’ais žymimos vietovės, emocijos, idėjos, šūkiai ar prekinių ženklų pavadinimai. Visiškai nesinaudodami grotažymėmis, sumažinate savo įrašo matomumą iki minimumo. Tačiau svarbu dėti prasmingas žymas, kurios koreliuoja su jūsų turiniu bei nepersistengti su jų skaičiumi.

3. Neredaguojate nuotraukų ir vaizdo įrašų

Pasirinktą vaizdo medžiagą redaguokite tam, kad sukurtumėte patrauklesnį turinį. Jūsų įrašai sulauks daugiau reakcijų, jei nuotraukos bus ne tik įdomios, bet ir kokybiškos, saikingai paredaguotos. Saikas taip pat yra svarbus, nes persistengę su filtrais ir įvairių nustatymų reguliavimu, galite sugadinti vaizdo medžiagą. Dirbant su socialiniu tinklu Instagram, verta pasidomėti fotografijos pagrindais: šviesa, kompozicija, spalvomis.

4. Neburiate bendruomenės

Visuose socialiniuose tinkluose galioja ta pati taisyklė – bendruomenės kūrimas. Tai padaryti galite sekdami susijusius su jūsų veikla puslapius, atsakinėdami į komentarus ir klausimus, komentuodami patys ir išreikšdami padėką – dalindamiesi vartotojų kuriamu turiniu. Taip aplink save subursite žmones, besidominčius tokiais pat dalykais, o geriausiu atveju – savo prekės ženklo gerbėjus.

5. Nenaudojate Instagram Stories

Instagram Stories leidžia pasidalinti vaizdo medžiaga, kuri egzistuoja vos 24 valandas. Iš kelių skirtingų fragmentų (nuotraukų, vaizdo įrašų) prekės ženklai turi galimybę kurti parą laiko egzistuosiančias istorijas. Jei jau esate Instagram, tuomet išnaudokite visas galimybes pasiekti savo auditoriją. Instagram Stories leidžia jums kalbėti apie prekinį ženklą, paslaugą ar produktą paveikiu būdu – tereikia atrasti istorijas, kurias turėtumėte papasakoti.

Teisingai išnaudojant Instagram teikiamas galimybes, jūsų prekinis ženklas gali ne tik kurti įvaizdį, bet ir sėkmingai parduoti. Venkite klaidų, ieškokite įdomaus turinio ir paveikių istorijų savo Instagram paskyrai.