Jei Meta Ads rodysite tik akcijas, tai ir būsite „akcijiniai“ – kad ir kaip gražiai kalbėsite socialiniuose tinkluose

Pastebėjau įdomią tendenciją tarp savo Meta Ads klientų: turbūt virš 70% biudžeto paskutiniu metu yra išleidžiama nuolaidų komunikacijai.
Motyvacija visada panaši: su reklaminėmis priemonėmis pasieksime naujas auditorijas (funnelio viršus), pritrauksime su nuolaida, jie išbandys paslaugą (arba bent paseks soc. tinkluose) ir tada sugrįš patys.
Bet ar tikrai?

Rezultate gaunasi, kad į plačias, apie mus nežinančias auditorijas, išeiname TIK su nuolaidų pasiūlymais. Vartotojas nebūtinai mus pirks iškart – gal jį reikia įtikinti, o gal dar nėra poreikio. Bet pas jį sugrįžtame tik su viena žinute: „pirk iki X ir gauk Y% nuolaidą“.

Nesvarbu, kad produktas turi puikius išskirtinumus rinkoje. Nesvarbu, kad turime puikią brand’o istoriją. Gal netgi save vadiname premium segmentu. Bet visa tai pasiliekame jau su mumis esančiai bendruomenei – soc. tinklų sekėjams (funnelio vidurys).

Kokį įvaizdį formuojame taip strategiškai svarbiai – potencialiajai audirtoijai? „Šis prekės ženklas yra apie nuolaidas“. Nors popieriuje jis pozicionuojasi kaip premium. Blogai? Blogai.

Apie tai savo klientus nuolat edukuoju. Šie jau net laiškus pradeda su „žinau, Domantai, nemėgsti nuolaidų, bet paleiskime kampaniją“. Bet man vis nepavyksta įdiegti šios minties: nuolaidos nėra blogai. Yra blogai, kai nuolaida tėra vieninelė žinutė, kuri iš mūsų išeina į šaltas auditorijas.

Ką daryti? Net ir funnelio viršui skleiskime pilną buketą:
🍏 Pasakokime apie prekės ženklą: jo istoriją, vertybes, įkūrėjus.
🍏 Kurkime vertę per edukaciją arba entertainment’ą – taip kurisme ryšį su bendruomene. Jie bus pasirengę mokėti net daugiau!
🍏 Pristatykite produkto vertes. O dar geriau – kokias kliento problemas sprendžiate. Jei norite, vadinkite tai „pardaviminiu turiniu“. Dažnu atveju jis suveiks daug geriau už nuolaidą.
🍏 Ir šalia viso to, kartais, labai prie progos, pasiūlykite nuolaidą. Būtų tobula, jei jos reikėtų nusipelnyti, bet tiks ir tiesiog „sandėlio valymas“.

🍉 KVIETIMAS: pažiūrėkite savo Meta Ads: ar plačiajai rinkai sukuriate tinkamą įvaizdį, ar esate įnikę į kokį vieną turinio tipą?