Norime pasidalinti pačiu paprasčiausiu būdu, kaip įdiegti Facebook Pixel’į. Darome prielaidą, kad internetinės svetainės patys neprogramavote, o turite programuotoją, kuris už tai atsakingas. Taigi sukursime Pixel’į ir jį išsiųsime tam programuotojui su visa instrukcija, ką jam daryti toliau. Jums reikės jo el. pašto adreso.

Viskas labai paprasta:
1. Nueikite į Facebook Pixel administravimo skyrių: https://business.facebook.com/ads/manager/pixel/facebook_pixel. Ten rasite mygtuką „Create a pixel“:

2. Atsidariusiame lange Jūsų paprašys įvesti Pixel’io vardą. Iš anksto paruoštasis greičiausiai sutaps su Jūsų asmeniniu vardu. Jei Pixel’į naudosite darbo tikslais, galite jį pervadinti įmonės vardu. Funkcionalumui tai įtakos neturės – tai tik pavadinimas, kurį vėliau galėsite keisti. Spauskite „Sukurti“:

3. Toliau pasirenkame „Email instructions to a Developer“:

4. Liko paskutinis žingsnis. Naujo lango viršuje įrašome interneto svetainės programuotojo (administratoriaus) el. pašto adresą ir apačioje spaudžiame „Siųsti“:



Viskas, detali instrukcija, kaip įdėti Facebook Pixel į Jūsų svetainę, yra išsiųsta jos administratoriui. Tai yra paprastas ir lengvas darbas, kurį jis atliks per kelias minutes. Nepamirškite su administratoriumi susisiekti asmeniškai, pasiteirauti, ar jis laišką tikrai gavo ir užtikrinti, kad šis darbas būtų atliktas operatyviai.

Jei naudojate WordPress.org platformą, Facebook Pixel galite įsidiegti ir patys. Pirmiausia, Jums reikės įsidiegti oficialų įskiepį (jų yra daugybė, vienas paprastesnių – PixelYourSite). Jį įdiegę, jame įveskite 4-ame žingsnyje lengelėje matytą Facebook Pixel ID numerį.
Linkime puikių reklamos rezultatų!


Jei šis straipsnis buvo aktualus, kviečiame į mokymus. Jei norėtumėte asmeninės konsultacijos, parašykite mums info@edumint.lt

0-guru   6-instagram

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook komunikacijos pagrindai6 ak. val.Vilnius25/09/2018
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius02/10/2018
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius06/11/2018
Facebook komunikacijos pagrindai Kaune6 ak. val.11/10/2018
Facebook komunikacijos pagrindai Klaipėdoje6 ak. val.16/05/2018