Instagram’e išties sunku auginti sekėjų skaičių natūraliai. Tad kaip savo turinį paversti žinomu ne tik didinant auditorijos skaičių, bet ir nepraleidžiant daugybės valandų bandant visa tai pasiekti? Taip, kalbame apie automatinius Instagram įrankius.

Teisingai naudojami įrankiai, arba kitaip – Instagram’o bot’ai, gali padidinti profilio apsilankymų, sekėjų ir internetinio puslapio paspaudimų skaičių. Automatiniai įrankiai dažniausiai apima tokius veiksmus kaip automatinis vartotojų sekimas, komentavimas po įrašais, nuotraukų like’inimas. Taip pat pasitelkus išmanesnius įrankius galima siųsti žinutes naujiems sekėjams, planuoti savo įrašus ar perpublikuoti kitų įkeltus įrašus. 

Jei jums tai skamba gerai ir jau galvojate, kaip pradėti visa tai daryti – pagalvokite dar kartą. Perskaitėte teisingai. Nes išnaudojant bet kurio įrankio privalumus, svarbu suvokti ir rizikas, kurios net gali lemti priešingą efektą – jūsų paskyra ne tik praras sekėjus, bet ir bus užblokuota. Jei to nenorite, siūlome iš arčiau susipažinti su automatinių įrankių privalumais ir trūkumais. 

Kitų vartotojų sekimas

Bene daugiausiai aptarinėjamas įrankis, kuris prisideda prie jūsų sekėjų augimo. Tikrai puikus įrankis, padedantis Jūsų paskyrai tapti žinomai, tačiau mažina autentiškumą. Jūsų feed’as gali prisipildyti mažai Jums aktualiu turiniu. Nors sekėjai follow’inami pagal tam tikrus kriterijus, tokie kaip lokacijos, raktažodžiai ar panašios paskyros, greičiausiai nebematysite organiškai atrinktų ir pamėgtų vartotojų. 

Įrašų planavimas

Jei valdote verslo paskyrą ar dirbate net su keliomis paskyromis, tuomet automatinis įrašų planavimas jums išties reikalingas bei naudingas įrankis. Tačiau kitaip nei Facebook’as, pats Instagram’as šios funkcijos nesiūlo. Todėl greičiausiai surastas įrankis (internete paieškojus tikrai galima rasti puikių, tokių kaip Later, Hootsuite, Buffer ar kitus) gali kainuoti. O tai reiškia, kad reikia numatyti papildomas išlaidas. Vis dėl to, priklausomai nuo valdomų paskyrų kiekio, įvertinus galimas išlaidas šis įrankis tikrai patogus, nes būsite užtikrinti, kad nepamiršite išplatinti suplanuoto įrašo. 

Later.com

Svarbiausia atkreipti dėmesį į porą aspektų: 1) planuoti įrašus galėsite tik Instagram verslo paskyrai (Bussines Account), 2) suradę patogiausią įrankį, įrašus turėsite sukelti rankiniu būdu kompiuteryje (t.y., įkelti nuotrauką, įrašo tekstą, naudojamas grotažymes). 

Įrašų komentavimas

Jei norite, kad jūsų paskyra būtų pastebėta, turite ne tik nuolat pamėgti kitų keliamą turinį, bet ir jį pakomentuoti. Turbūt ne kartą pastebėjote komentarą, visiškai nesusijusį su įrašo ar nuotraukos turiniu ar tiesiog nieko nesakančius kaip „Graži nuotrauka“ ar „Puiku“. Kartais galima pastebėti ir naudojamus simbolius ar emojies. Nebūtinai visada, tačiau tai gali reikšti, kad toks komentaras yra automatinis. Tad rizika naudojant šį įrankį išties nemenka, jei jūsų verslo paskyra nuolat komentuos „Nuostabu“ po mažai apsirengusių merginų nuotraukomis. Tad nuoširdi reakcija į keliamą turinį arba atviras pasisakymas tam tikrais klausimais gali laimėti daug daugiau nei nieko nesakantis „Šauni nuotrauka“ ir užtikrins, kad nebūsite išjuokti. 

Tiesioginės žinutės 

Stories padidino galimybę dažniau užduoti klausimą ar pakomentuoti, tačiau tiesioginės žinutės Instagram’e vis dar mažai naudojamos. O tai išties puikus įrankis pasveikinant, pavyzdžiui, naują sekėją, pristatant savo prekes ar paslaugas. Tai ne tik puikus dėmesio parodymo būdas, bet ir puiki proga užmegzti naudingus kontaktus. Kas geriausia – tokias žinutes galima automatizuoti. Nepaisant to, reikėtų įvertinti, kad tokia žinutė neskambėtų kaip roboto dainelė ar nebūtų pernelyg įkyri, siekiant tiesiog parduoti. Tai gali būti ne tik nemalonu jūsų sekėjams, bet ir juos supykdyti. 

Didžioji taisyklė: neautomatizuokite visko

Nepaisant to, kad automatiniai Instagram’o įrankiai gali atlikti daugybę funkcijų, geriausia kai kuriuos dalykus palikti visiškai organiškus. Per didelis automatizavimas gali reikšti, kad tikrai atkreipsite dėmesį, bet nebūtinai gerąja prasme. 

Geriausia automatizuoti tokius dalykus, kaip įrašų paskelbimo planavimas, kitų įrašų like’inimą ar kitų paskyrų sekimą. Automatizavę viską, galite pasirodyti mažų mažiausiai įtariai. Tad nepamirškite, kad būtent jūs kuriate paskyros vertę, o tai yra pats didžiausias turinio autentiškumas, kurį gali įvertinti kiti vartotojai. 

Jums gali būti naudingi šie mokymai:

Apie autorių

Ramunė Tumasonytė – skaitmeninės reklamos specialistė, turinio agentūros IF_Agency įkūrėja, asmeninėje Instagram paskyroje turinti virš 37 tūkstančių sekėjų.
Daugiau