Įsibėgėja Kalėdinė karštinė. Puoštis ima parduotuvės, restoranai. Miestai pradeda skelbti renginių datas, kurių metu bus įžiebiamos kalėdinės eglutės. Žmonės tampa pakylėti, nori kuo įsimintiniau nustebinti artimuosius bei draugus ar kolegas dėmesiu ir dovanomis. Jūsų tikslas šiuo laikotarpiu – pasiekti, kad jie pirktų jūsų produktus ir dovanotų juos artimiems žmonėms. Todėl pats laikas susirūpinti ir savo Facebook puslapiu – jis turi prisidėti prie šventinių pardavimų. Dalijamės savo patarimais.

Sugalvokite kalėdinę idėją – liniją, kurios laikysitės

Facebook yra socialinė platforma, kurioje žmonės dalinasi kasdieniais džiaugsmais, išgyvenimais, istorijomis ir patyrimais. Nebrukite tiesiog reklamos, pasidalinkite ir savo patirtimi pakviesdami savo sekėjus pokalbiui. Leiskite jiems pažinti jus, o per jus jie pažins ir jūsų prekinį ženklą. Sugalvokite strategiją, kurios laikysitės visą šventinį laikotarpį. Tai gali būti džiugus likusių dienų iki Kalėdų skaičiavimas kartu su savo sekėjais, galbūt dalijimasis kalėdinėmis dainomis ir įvairiais sveikinimais bei mintimis ar tiesiog filmukais, tinkančiais Kalėdoms. Parodykite koks jums svarbus yra šis šventinis laikotarpis ir kaip jo laukiate kartu.

Pasipuoškite

Viršelio bei profilio nuotraukos dažniausiai atspindi prekinio ženklo vertybes ir yra pradinis prisistatymas sekėjams. Kalėdiniu laikotarpiu reikėtų pasipuošti. Viršelio nuotraukoje (cover picture) galite pateikti ir šventinį pasiūlymą, kuriam, tikėkimės, neatsispirs jūsų pirkėjai. Net jei jūsų Facebook puslapis ir nepristato jokių kalėdinių pasiūlymų, atskleiskite, kaip atrodo šventinė jūsų darbo vieta arba parodykite šventinius įpakavimus. Pasistenkite, kad visi gruodžio įrašai alsuotų šventėmis – naudokite kalėdines fotosesijas, montažus arba bent jau sukurkite „rėmelį“, kurį naudosite ant visų nuotraukų.

Paruoškite kalėdines nuolaidas ar pasiūlymus

Nors pirkimo karštinė plinta staigiu greičiu, tačiau konkurencingoje rinkoje reikia ieškoti geriausių būdų pritraukti klientus rinktis būtent jūsų siūlomas prekes ar paslaugas, o ne konkurentų. Vienas iš jų – specialus pasiūlymas Kalėdoms. Tai gali būti speciali nuolaida konkrečiam produktui, akcija „vieną perki – antras nemokamai“, nemokamas siuntimas ar tiesiog gražiai įpakuotas populiariausias jūsų produktas. Nemokamą siuntimą net galite suskirstyti miestais pagal dienas. Nuolaidos – tai tradicija, kurios Kalėdų laiku tikisi pirkėjai. Nepamirškite, kad siūlydami nuolaidas greičiausiai parduosite daugiau. O tai į naudą visiems. Galite surengti teminį konkursą – dovanas per Kalėdas mėgsta visi.

Išskirkite produktus, labiausiai tinkančius Kalėdoms

Ne paslaptis, kad žmonės dažnai pritrūksta fantazijos rinkdami kalėdines dovanas. Pasinaudokite šia savybe ir pasiūlykite geriausias dovanas iš savo katalogo! Parodykite, kuo jūsų produktas išsiskiria, kam jis gali būti dovanojamas, kodėl reikėtų rinktis jį. Arba tiesiog priminkite, kodėl jūsų siūlomas produktas arba paslauga yra pati geriausia dovana. Net nebūtina, kad jis būtų kalėdinis.  Pasirūpinkite viskuo iš karto – nuo idėjos iki pateikimo. Supakuokite. O gal dar ir galite išsiųsti tiesiogiai gavėjui? Leiskite pirkėjui atsipalaiduoti. Prisiminkite, kad šį kartą turite orientuotis į savo prekių naudotojų antras puses, gimines ar draugus. Dabar pirks tie, kurie jūsų produktu norės palepinti juos mėgstančius.

Sveikinkite, sveikinkite ir dar kartą sveikinkite!

Jei manote, kad Kalėdų diena yra netinkamas metas dar vienam šventiniam postui – labai klystate. Visi užsuka į socialinius tinklus pasidalinti nuotraukomis, pasveikinti draugus, tad būtinai to nepamirškite ir jūs. Tačiau paprastus sveikinimus siųs visi, tad išsiskirkite kaip tik galite. Galbūt tai bus LIVE video? O gal nufilmuosite save prie Kalėdų eglutės? Tuo pačiu pasinaudokite pamiršusiems ką nors pasveikinti ir neturintiems dovanos – pasiūlykite poKalėdines nuolaidas :) Prisiminkite, kad įdėtas darbas atsiperka <3

Tad lekiam ruoštis ir planuojame kaip lauksime Kalėdų. Nepamirškime šventiškumo ir vientisumo. Džiugaus laukimo!

0-guru   6-instagram

 

 

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius23/01/2018
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius30/01/2018
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius15/02/2018
Facebook rinkodaros pagrindai Kaune8 ak. val.08/02/2017