Vienas iš dažniausių per mokymus užduodamų klausimų: kuriuo dienos metu publikuoti Facebook žinutes?

Į šį klausimą yra du atsakymai:

Duomenys

Nueikite į savo Facebook puslapį, viršuje paspauskite Insights ir tuomet kairėje pasirinkite Posts. Ten pamatysite maždaug tokį „banginį“:

Čia matome, kurią valandą koks jūsų fanų kiekis yra prisijungęs prie Facebook’o (nebūtinai lankosi Jūsų puslapyje, bet jis gali iškart pamatyti Jūsų išpublikuotą žinutę).

Matome, kad žmonės pradeda nubudinėti ir jungtis prie Facebook’o jau nuo 6val. ryto ir šis skaičius kyla iki 9-10val. (panašu, kad atsikelia ir freelanceriai bei pelėdos :) ). Kartais ties 12val. galime matyti nedidelį vienos valandos trukmės kritimą. Iki 18val. paprastai laikosi tolygus vartotojų kiekis, kuris vakarinių kamščių metu paprastai kiek sumažėja (nesinaudokite telefonais už vairo!) ir tada pasiekia didžiausią prisijungusiųjų kiekį po vakarienės, tarp 20 ir 23val, kai ankstyvieji pradeda eiti miegoti.


Kiekviename puslapyje ir netgi priklausomai nuo metų laiko, šis „banginis“ atrodys kiek skirtingai, tačiau iš esmės scenarijus visada bus labai panašus.


Išvada? Jei norime pasiekti didžiausią vartotojų kiekį organiškai, žinutes publikuokime vakarais, nes tada jų daugiausiai prisijungę.


Žinios apie vartotojų įpročius

Duomenys apie vartotojų prisijungimus, žinoma, yra svarbus kriterijus. Bet dar svarbesnis – kuris paros laikas Jūsų fanams yra patogiausias pasikalbėti apie Jūsų paslaugą. Štai, EduMint mokymų žinutes aš stengiuosi publikuoti darbo dienos metu, nes žinau, kad dauguma registracijų vyksta tuomet – tada žmonės mąsto apie su verslu susijusius mokymus. Tuo tarpu tinklaraščio įrašą kartais galiu išpublikuoti ir vakare – gal koks rinkodara nuoširdžiai besidomintis žmogus darbe neturi laiko kada skaityti, tačiau vakare domisi įvairiais šaltiniais.


Šie du būdai – duomenys ir empatija Jūsų pirkėjui – turėtų padėti atsakyti į klausimą, kada kelti žinutes. Beje, duomenis apie vartotojų elgseną imkite ne tik iš Facebook, bet ir savo svetainės lankomumo statistikos. O tada belieka patvirtinti savo prielaidą testuojant įvairius publikavimo laikus ir stebinti jų organinį pasiekiamumą ir įsitraukimą.


Jei ši tema jums buvo įdomi, kviečiame į mokymus:
0-guru 6-instagram

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius23/01/2018
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius30/01/2018
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius15/02/2018
Facebook rinkodaros pagrindai Kaune8 ak. val.08/02/2017