Sėkmingi el. komercijos verslai iš el. pašto generuoja vidutiniškai 25-35% apyvartos. NFQ.email tyrimai rodo, kad Lietuvoje tik trečdalis populiariausių el. parduotuvių siunčia naujienlaiškius. Tai lemia įvairios priežastys: nuo kompetencijų trūkumo iki išankstinių įsitikinimų, susijusių su SPAM tema. Naujienlaiškiai el. parduotuvėms mokymuose kalbėsime apie tai, kaip pagerinti el. pašto rinkodaros efektyvumą, kaip auginti kokybišką prenumeratorių duomenų bazę bei kaip sukurti individualią automatinių el. laiškų strategiją pagal specifinį verslo modelį. Visa tai – efektyviems pardavimams.
99 €
Lektorius:
Artimiausia data:
Trukmė:
Kaina:
Formatas:
MOKYMUOSE:
Sukursite el. pašto rinkodaros planą, kuris efektyviai didins pardavimus.
Sužinosite, kaip didinti savo prenumeratorių kiekį ir juos tinkamai segmentuoti.
Suprasite, koks turinys geriausiai parduoda ir kokiais metodais jį testuoti.
DETALI PROGRAMA
- El. pašto rinkodaros vieta rinkodaros „mikse“ ir komunikacijos procese. Faktai apie el. pašto rinkodarą: generuojamos pajamos ir apskaičiuojama grąža.
- Svarbiausi el. pašto rinkodaros elementai ir jų paskirtis el. komercijoje El. pašto adresų bei prenumeratorių sąrašas, naujienlaiškių kampanijos, tranzakciniai el. laiškai ir automatizuoti scenarijai. Jų vaidmuo ir strategija.
- Duomenų bazė / sąrašai. Kaip susikurti ir išlaikyti kokybišką el. pašto adresų DB populiariausiais įrankiais Lietuvoje. Prenumeratorių sąrašo auginimo strategijos, efektyviausios prenumeratos formos ir jų statistiniai rodikliai bei kaip šias formas aktyvuoti populiariausiose Lietuvoje naujienlaiškių platformose.
- Praktinė užduotis: „Prenumeratos priemonės: forma, turinys ir aktyvacija“
- Rinkodaros automatizavimas. Automatizuoti pardavimai, atitinkantys vartotojo kelionę. Pelningiausi scenarijai. Kaip susikurti automatinių pardavimo scenarijus populiariausiose Lietuvoje naujienlaiškių platformose. Omnichannel konceptas. Kaip el. pašto adresą išnaudoti efektyviai daugiakanalei komunikacijai ir ją panaudoti pardavimų automatizavimui. Praktinė užduotis: „Automatizavimas Jūsų projekte“.
- Tranzakciniai laiškų tipai ir neišnaudotos galimybės (BDAR, turinio strategija).
- Naujienlaiškiai: turinio strategija, plano sudarymo ypatumai, praktikos rezultatams pagerinti. Praktinė užduotis: „Naujienlaiškių planas“.
- AI įrankiai: Dirbtinio intelekto panaudojimas kuriant automatizuotus komunikacijos scenarijus ir tekstus.
Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, taigi galėsite dalyvauti iš ten, kur Jums patogiau, taip pat užduoti klausimus lektoriui.
Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti.
Gausite video įrašą ir prezentacijos skaidres – žinias pasikartosite ir vėliau.
NAUJIENLAIŠKIAI EL. PARDUOTUVĖMS MOKYMAI SKIRTI:
- Elektroninių parduotuvių savininkams, norintiems didinti pardavimus;
- Smulkaus ir vidutinio verslo atstovams bei prekių ženklų vystytojams;
- Dirbantiems marketingo/komunikacijos skyriuose;
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.
LEKTORIUS - PROFESIONALUS PRAKTIKAS:
NFQ.email komandos vadovas, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas
Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį el. pašto rinkodaroje, šiuo metu vadovauja NFQ.email el. pašto rinkodaros paslaugų komandai. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą.
Matas nuolat savo patirtimi dalinasi įv. seminaruose bei konferencijose („Full Digital, „LiMA Day“, „LiMA Digital Update“ „E-komercija“ ir kt.) ir dėstytojauja „Atomic garden“ reklamos mokykloje bei LiMA (Lietuvos marketingo asociacijos) DIGITAL sertifikavimo kursuose.
LEKTORIAUS PUBLIKACIJOS, ĮRAŠAI IR KONFERENCIJOS:
Lietuvos el. verslai vis dar nepanaudoja el. pašto rinkodaros galimybių (Delfi M360, 2019 04)
Naujienlaiškis – prarandantis vertę ar efektyviausias kanalas ryšiui užmegzti? (Delfi, 2020 01)
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.