Puikios žinios! Į Facebook ir Instagram reklamų iliustracijas galėsime prikrauti tiek teksto, kiek tik širdis geidžia! Iki šiol jis buvo ribojamas: paveiksluose tekstas galėjo užimti ne daugiau kaip 20% ploto, o jei jo pridėdavome daugiau, būdavome baudžiami sumažinta sklaida. Tekdavo kiekvieną paveikslą tikrinti Text Overlay įrankiu. Nuo šiandien jo nebeliko, o oficialiame pagalbos puslapyje, skirtame teksto kiekiui paveiksle, liko tik rekomendacija naudoti mažiau teksto.



Facebook’as sako, kad pasak jo tyrimų, žmonės yra labiau linkę spausti ant gyvų, autentiškų nuotraukų, nei ant tekstu perkrautų reklamiškai atrodančių banerių. Todėl naudotis 20% taisykle yra vis dar labai rekomenduojama. Tačiau tais atvejais, kai norime kūrybiškai padirbėti su tekstu arba tiesiog nėra galimybės naudoti kokybiškos nuotraukos, dabar turėsime daugiau galimybių.

Ar ši taisyklė jums sukeldavo nepatogumų? Ar pasileisite plaukus su teksto kiekiu iliustracijose? :)

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 12 metų, šios temos įvairiuose seminaruose ir konferencijose mokantis virš pernkeių metų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti Facebook komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos ir skaičiuoja virš 1000 kontaktinių valandų dėstydamas.
Tarp Domanto klientų – dideli ir smulkūs verslai, valstybinės institucijos.
Daugiau