Puikios žinios! Į Facebook ir Instagram reklamų iliustracijas galėsime prikrauti tiek teksto, kiek tik širdis geidžia! Iki šiol jis buvo ribojamas: paveiksluose tekstas galėjo užimti ne daugiau kaip 20% ploto, o jei jo pridėdavome daugiau, būdavome baudžiami sumažinta sklaida. Tekdavo kiekvieną paveikslą tikrinti Text Overlay įrankiu. Nuo šiandien jo nebeliko, o oficialiame pagalbos puslapyje, skirtame teksto kiekiui paveiksle, liko tik rekomendacija naudoti mažiau teksto.



Facebook’as sako, kad pasak jo tyrimų, žmonės yra labiau linkę spausti ant gyvų, autentiškų nuotraukų, nei ant tekstu perkrautų reklamiškai atrodančių banerių. Todėl naudotis 20% taisykle yra vis dar labai rekomenduojama. Tačiau tais atvejais, kai norime kūrybiškai padirbėti su tekstu arba tiesiog nėra galimybės naudoti kokybiškos nuotraukos, dabar turėsime daugiau galimybių.

Ar ši taisyklė jums sukeldavo nepatogumų? Ar pasileisite plaukus su teksto kiekiu iliustracijose? :)

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 1000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti socialinių tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narys ir LiMA bei ISM universiteto vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas.
Daugiau