Būna dienų, kai Facebook’as Jūsų reklamos niekaip nepatvirtina – sako, kad peržiūrima. Dieną, dvi…

Būna dienų, kai Jūsų reklamos nepatvirtina – sako, kad neatitinka bendruomenės taisyklių, kad prekiaujat žmonėmis, nors bandote parduoti puokštę gėlių.

Būna dienų, kai tiesiog norite žmogiško patarimo, kai kyla klausimų…

…ir tada atsimušat į Facebook’o klientų aptarnavimo sieną: kai atsakymų reikia laukti ilgai, kai atsakymai išvis neateina…

…BET…

Tiesa sakant, Facebook’as atsako ir netgi gyvai per messenger’į galite konsultuotis su kliento aptarnavimo specialistais.

Reikės paieškoti

Pirma, norintiems pasitarti su konsultantu iš Facebook’o reikės nueiti į savo reklamos vadybininko pagalbos puslapį arba tiesiog paspausti ČIA.



Antra, Jūs neradote atsakymų į savo klausimus, todėl norite bendrauti su konsultantu. Paspauskite and mygtuko GET STARTED (kaip parodyta pavyzdyje aukščiau)



Trečia, pasirinkite taip trokštamos pagalbos temą iš išvardytų: reklamos, paskyros saugumas, mokėjimai ir t.t.



Ketvirta, paspauskite ant mygtuko CHAT WITH REPRESENTATIVE (kaip nurodyta pavyzdyje aukščiau)

Dabar galite iškamantinėti Facebook’o atstovą visais rūpimais klausimais!

PASTABA. Kartais pagalbos linija būna užimta, tad neišsigąskite! Facebook’as neignoruoja Jūsų – luktelkit

Jums gali būti naudingi šie mokymai:

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau