Turite grožio ar sveikatingumo verslą arba administruojate vieno iš jų socialinius tinklus? Šis įrašas – kaip tik Jums. Mūsų mokymuose ypatingai dažnai dalyvauja Jūsų kolegos – dirbantieji su grožio klinikų, grožio salonų ar sveikatingumo centrų rinkodara. Tad pokalbių apie grožio industriją apturime nemažai. Taip pat pastoviai vedame vidinius mokymus vienai didžiausių kosmetikos kompanijų Baltijos šalyse. Norime pasidalinti patarimais, kuriuos akcentuojame beveik kiekvienam grožio industrijos dalyviui:

1. Pasakokite klienčių istorijas

Žmonėms rūpi žmonės. Todėl apie savo paslaugas turite kalbėti per klientus. Fotografuokite juos (gavę sutikimą, žinoma), dalinkitės prieš-ir-po nuotraukomis, įamžinkite vidinius juokelius, šmaikštaukite su kolegomis. Vien sutikdami būti Jūsų klipe, žmonės sako „aš pasitikiu šiuo meistru ir neprieštarauju būti jo socialiniuose tinkluose“. O jei jie dar pasidžiaugia rezultatu arba jūsų klipuose pasirodo nuolat (=lojalus klientas), tai išvis nuostabu. Kliento rekomendacija – stipriausia iki šiol išrasta rinkodaros priemonė. Būkite drąsūs, prašykite sutikimo ir džiaukitės pasaulio dėmesiu! P.S. Jei klientė fotografuotis nesutiks net ir nerodant veido, galite paprašyti mažesnės paslaugos (kuri Jums labai naudinga!) – palikti pranešimą ant Facebook sienos ;)



2. Kurkite unikalų turinį

Išmokite fotografuoti ir filmuoti. Rimtai. Yra keletas svarbių aspektų, kuriuos įvaldžius, jūsų nuotraukos pagerės neatpažįstamai. Tinkamas apšvietimas, aplinkos pasirinkimas, gera nuotaika ir kokybiška telefono kamera – viskas, ko reikia beveik profesionaliai atrodančiam turiniui. Nesvarbu, ar įamžintumėte anksčiau minėtas akimirkas su klientėmis, ar norėtumėte apžvelgti savo mėgiamiausią kosmetiką – jūsų gamintas turinys visada geriau už bet kokius reklaminius paveiksliukus. Jei jaučiatės, kad jums tai daryti nesiseka arba pritrūkstate minčių, pasekite jums patinkančias aktyvias kosmetikos influenceres, stebėkite jas ir bandykite atkartoti. Taip pat galite apsilankyti mūsų Foto ir video Facebook’e mokymuose.



3. Skaičiuokite rezultatus

Sunku net nusakyti, kaip dažnai tai kartojame. Facebook’o darbas nėra „kuo plačiau parodyti mūsų skelbimą“. Facebook’o darbas yra užpildyti Jūsų darbo kalendorių. Todėl įsidiekite į savo svetainę Facebook Pixel, kiekvieną reklamą nukreipkite į registracijos formą ir skaičiuokite formų užpildymus. Jūsų tikslas – kad vidutinė registracijos kaina reklamai būtų kuo žemesnė už iš registracijos gaunamą pelną. Jei reklamos visai nenaudosite ir gebėsite darbo kalendorių užpildyti vien su puslapio fanais – dar geriau! Bet dažniausiai geriems rezultatams tenka padirbėti su mokama reklama, kuri neša pastovų registracijų kiekį. Tam irgi turime skirtus mokymus – Facebook reklama ABC ir PRO lygiais. Jei svetainės neturite, registracijas galite skaičiuoti skambučiais arba klienčių užklausomis per privačias žinutes.

4. Būkite truputį perfekcionistai

Norite visiems parodyti, kad darbą atliekate kokybiškai ir iki galo? Privalote tai rodyti per savo socialinių tinklų kanalus. Visų pirma, apžiūrėkite, ar užpildyta visa „Apie“ skiltis – darbo laikas, adresas, interneto svetainė ir t.t. Tuomet užtikrinkite, kad įrašų tekstai būtų ne per ilgi, gyvybingi ir, be abejonės, be gramatinių klaidų. Jei tame nesijaučiate stiprūs, naudokitės draugų ir kolegų pagalba – žvilgsnis iš šalies yra naudingas absoliučiai visiems rašytojams. Jei norite pasimokyti laisvesnio ir gyvesnio teksto rašymo, irgi galime pasiūlyti tam skirtus mokymus. Galų gale, turbūt svarbiausias perfekcionizmo aspektas – vaizdas. Apie tai galime kalbėti nesustodami visą dieną. Iliustracijos turi būti kokybiškos – nesvarbu, fotografuotos jūsų, ar paimtos iš interneto. Jei atliekate maketavimo darbus, jie turi atrodyti stilingai ir lengvai – žmonės Facebook’ą scrollina neįtikėtinais greičiais ir gilintis į perkrautas iliustracijas neturi kada. Labai rekomenduojame nemokamą programą Canva – jos nereikės net instaliuoti, o tarp tūkstančių šablonų, turi daugybę paruoštukų grožio industrijos iliustracijoms, kuriose tereikia pakeisti tekstą ir spausti SHARE. Taip, darbui su grafiniu dizainu mokymus irgi turime – jei jokia grafikos programa niekad nesate dirbę, patobulėti per dieną galima labai stipriai.



5. Kurkite vertę

Atraskite, kas Jūsų klientėms ar klientams yra vertinga. Ar grožio patarimai, ar subjektyvi nuomonė apie priemones, o gal paskutinių tendencijų apžvalga? Kiekviena bendruomenė yra skirtinga ir nauda jai bus kaskart kita, todėl universalaus recepto nėra. Eksperimentuokite, ieškokite, bet atsiminkite, kad Jūsų turinys turi būti įdomus nuolat – net ir kai Jūsų paslaugos dar nereikalingos.

Kiekviena Jūsų darbo valanda prisideda prie gražesnio pasaulio. Nepamirškite to – turint gražią misiją pasakoti istorijas ir kurti turinį pasidaro daug paprasčiau!

0-guru   6-instagram

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook komunikacijos pagrindai6 ak. val.Vilnius10/12/2018
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius02/10/2018
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius13/12/2018
Facebook komunikacijos pagrindai Kaune6 ak. val.11/10/2018
Facebook komunikacijos pagrindai Klaipėdoje6 ak. val.16/05/2018