Į mūsų mokymus ateina daug žmonių iš kavinių, restoranų, kepyklėlių, svečių namų ir viešbučių. Jie dažniausiai būna tikrieji supermenai, nes šalia socialinių tinklų atlieka daugybę kitų rinkodaros užduočių, o neretai ir patys būna vietų savininkais. Jei Jūs vienas tokių, norime pasidalinti penkiais dažniausiai mūsų duodamais patarimais:

1. Įtraukite Facebook administratorių

Turbūt dažniausia mūsų pastebima problema kavinių ir restoranų Facebook administravime – turinį kuriantis žmogus yra per daug nutolęs nuo kliento kasdienybės. Maitinimo verslas yra be galo dinamiškas, jame nuolat vyksta netikėtumai ir tuo jo komunikacija yra žavi. Todėl užtikrinkite, kad už Facebook’ą ir ypač Instagram’ą atsakingas žmogus darbo vietoje būtų nuolat, sektų pulsą ir jį tinkamai perteiktų sekėjams.

2. Nuotraukas ir video atnaujinkite nuolat

Šiuolaikinis Facebook vartotojas yra išlepintas foodporn estetikos ir nuolat jį dirginančio grožio. Jei pasidarėte vieną meniu fotosesiją su atskirais patiekalais, puiku, panaudokite juos kurį laiką ir būtinai iškart atnaujinkite vaizdų kolekciją. Galite kaskart kviesti profesionalų fotografą, bet jei tai jums per brangu, geriau investuokite į telefoną su kokybiška kamera ir fotografuokite patys. Maisto fotografijai paskaninti yra sukurta daugybė puikių programėlių (pvz. Foodie). Fotografuoti patiems galima išmokti. Pagrindus įgausite apsilankę mūsų Foto ir video Facebook’e mokymuose, o toliau įkvėpimo semkitės iš interneto platybių atsirinkdami, kas Jums labiausiai patinka ir juos mėgdžiodami.

3. Atlikite bazinę higieną

Užpildykite visas Facebook puslapio skiltis – adresą, interneto svetainę, darbo laiką. Įkelkite meniu. Patikrinkite, ar žmonės gali rasti Jūsų lokaciją ir joje prisiregistruoti (check-in). Tekstų ir iliustracijų kokybė pirmiausiai atspindi jūsų požiūrį į kokybę. Atmestinai, su klaidomis ir neskoningai pildomas Facebook puslapis sukuria atmestinai prižiūrimos kavinės įvaizdį. Todėl užtikrinkite, kad jūsų iliustracijos – kokybiškos ir vienos stilistikos, neperkrautos detalėmis ir bent kažkuo išskirtinės. Tekstai turi būti griežtai be klaidų (visada verta paruoštus įrašus parodyti kolegoms) ir su įdomiu tekstu. Jei dėl tekstų įdomumo nesate tikri, verta juos kiek įmanoma labiau trumpinti. Maketavimo pagrindų ir įtraukiančio teksto rašymo mokymus turime savo programoje. Jei įdomu – būtinai užsiregistruokite.

4. Ieškokite įkvėpimų

Būdų, kaip papasakoti savo istoriją ar pristatyti išskirtinumus yra begalė ir jų visų aptarti neįmanoma. Tačiau yra įmanoma kas savaitę praleisti bent po valandą ieškant Jums labiausiai patinkančių restoranų, kavinių ir viešbučių Facebook ir Instagram paskyrų. Tai – didžiausias Jūsų įkvėpimo šaltinis. Sekite jų profilius ir nuolat galvokite, kaip galite jų idėjas pritaikyti savo puslapiui – ar tai būtų fotosesijos, ar gyvi pokalbiai su personalu, ar šmaikščiai pateikti klientų atsiliepimai, o gal gal net partnerystė su aplink įsikūrusia dizaino parduotuve arba svečių įtraukimas?

5. Užtikrinkite greitą aptarnavimą

Jūsų tikslas – būti draugiškais ir patogiais. Restoranui žinomumas yra tik pirmas žingsnis – tikrasis darbas prasideda formuojant įvaizdį žmonių galvose. Jei norite būti priimami kaip draugiška vieta, turite tokiais būti savo socialiniuose tinkluose. Taigi sparčiai ir gyvybingai atrašinėkite į komentarus ir apžvalgas. Ypač, jei jos neigiamos – mokymuose visada pabrėžiu, kad draugą bėdoje atrasi ir teisingai išsprendęs problemą įgysi patį didžiausią faną. Rekomenduojame leisti rezervuoti staliukus ir apskritai atlikti konsultacijas per privačias žinutes – žinome, kad tai kartais mažiau patogu, nei internetu ar el. paštu (prisideda papildomas kanalas), tačiau prekės ženklas turi būti ten, kur patogu jo auditorijai.

Paskutinis patarimas – nebijokite eksperimentuoti ir skaičiuokite rezultatus. Skambučius, privačias žinutes, komentarus, o geriausia – registracijas svetainėje. Svarbiausia pasilikti prie tų pačių stebimų parametrų rinkinio ir sekti jų kitimą bei suprasti, nuo kurių veiksmų rezultatai gerėja, o nuo kurių – krenta.

0-guru   6-instagram

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook komunikacijos pagrindai6 ak. val.Vilnius10/12/2018
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius02/10/2018
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius13/12/2018
Facebook komunikacijos pagrindai Kaune6 ak. val.11/10/2018
Facebook komunikacijos pagrindai Klaipėdoje6 ak. val.16/05/2018