Bio

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis dešimtmetį, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei trejus metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką.

Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.

Atsiliepimai iš apklausos, pildomos po mokymų:

Dėmesingas, aiškiai komunikuojantis, puikiai atsižvelgia į visų dalyvių skirtingą pasirengimą (Inga Baranauskė, ISM vadybos ir ekonomikos universitetas)
Puikus mokymų vadovas – atsako į visus klausimus, pateikia naudingų pavyzdžių, mokymosi medžiaga taip pat pateikiama suprantamai. (Neringa J.)
Viskas sistemiška, aiškiai išdėstyta, gerai parinkti pagrindiniai akcentai. (Mindaugas, Europex)

Domanto rašyti tekstai:


5 gebėjimai, būtini socialinių tinklų administratoriui (Delfi.lt)
Kaip sukurti cover picture, gerai atrodantį ir kompiuteryje, ir telefone (EduMint tinklaraštis)
Ką reikėtų žinoti prieš keliant vaiko nuotrauką į Facebook’ą (TavoVaikas.lt)
Lietuvos verslas mokosi socialines medijas vertinti rimtai (Verslo žinios)
„Facebook“ bendruomenės ir griauna, ir išaukština. Prekės ženklams jose dalyvauti būtina. (Delfi.lt)

Vadovo artimiausi mokymai

Mokymo pavadinimas Trukmė Mokymų pradžia
Facebook komunikacijos pagrindai6 ak. val.25/09/2018
Facebook reklama ABC8 ak. val.02/10/2018
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.06/11/2018
Facebook komunikacijos pagrindai Kaune6 ak. val.11/10/2018
Facebook komunikacijos pagrindai Klaipėdoje6 ak. val.16/05/2018