Bio

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 12 metų, šios temos įvairiuose seminaruose ir konferencijose mokantis virš penkerių metų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti Facebook komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams, klientų labui efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos ir skaičiuoja virš 1000 kontaktinių valandų dėstydamas.
Tarp Domanto klientų – dideli ir smulkūs verslai, valstybinės institucijos.
Dėmesingas, aiškiai komunikuojantis, puikiai atsižvelgia į visų dalyvių skirtingą pasirengimą (Inga Baranauskė, ISM vadybos ir ekonomikos universitetas)
Puikus mokymų vadovas – atsako į visus klausimus, pateikia naudingų pavyzdžių, mokymosi medžiaga taip pat pateikiama suprantamai. (Neringa J.)
Viskas sistemiška, aiškiai išdėstyta, gerai parinkti pagrindiniai akcentai. (Mindaugas, Europex)

Domanto rašyti tekstai:


5 gebėjimai, būtini socialinių tinklų administratoriui (Delfi.lt)
Kaip sukurti cover picture, gerai atrodantį ir kompiuteryje, ir telefone (EduMint tinklaraštis)
Ką reikėtų žinoti prieš keliant vaiko nuotrauką į Facebook’ą (TavoVaikas.lt)
Lietuvos verslas mokosi socialines medijas vertinti rimtai (Verslo žinios)
„Facebook“ bendruomenės ir griauna, ir išaukština. Prekės ženklams jose dalyvauti būtina. (Delfi.lt)