Bio

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 1000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti socialinių tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narys ir LiMA bei ISM universiteto vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas.
Dėmesingas, aiškiai komunikuojantis, puikiai atsižvelgia į visų dalyvių skirtingą pasirengimą (Inga Baranauskė, ISM vadybos ir ekonomikos universitetas)
Puikus mokymų vadovas – atsako į visus klausimus, pateikia naudingų pavyzdžių, mokymosi medžiaga taip pat pateikiama suprantamai. (Neringa J.)
Viskas sistemiška, aiškiai išdėstyta, gerai parinkti pagrindiniai akcentai. (Mindaugas, Europex)


Domanto rašyti tekstai:

5 gebėjimai, būtini socialinių tinklų administratoriui (Delfi.lt)
Kaip sukurti cover picture, gerai atrodantį ir kompiuteryje, ir telefone (EduMint tinklaraštis)
Ką reikėtų žinoti prieš keliant vaiko nuotrauką į Facebook’ą (TavoVaikas.lt)
Lietuvos verslas mokosi socialines medijas vertinti rimtai (Verslo žinios)
„Facebook“ bendruomenės ir griauna, ir išaukština. Prekės ženklams jose dalyvauti būtina. (Delfi.lt)