8 patarimai kaip su Facebook pritraukti žmones į renginį

Organizuojate renginį ir rūpinatės dalyvių kiekiu? Facebook padės! Yra daugybė būdų, kaip papasakoti apie netrukus vyksiantį renginį. Štai keli patarimai kaip tai padaryti:

1. Sukurti renginį (event)

Facebook renginys leidžia vartotojams „pasižymėti“, jog dalyvaus renginyje ir taip sukelti virusinį efektą – populiarūs renginiai išplinta dideliu greičiu. Taip pat tai patogus įrankis bendrauti tik su renginiu susidomėjusiais. Ryšys su jais turi būti išlaikomas iki pat renginio, nes „pasižymėjimas“ dar nereiškia tvirto pažado dalyvauti. Nepamirškite sukurti įsimintino viršelio paveikslo (event cover) ir parašyti informatyvų kvietimo tekstą.

 

2. Pasidalinti renginiu

Pasidalinkite juo ant puslapio ir gal net asmeninės sienos, paprašykite, kad tai padarytų ir komandos nariai ar draugai. Įdėkite apie tai naujieną į savo interneto svetainę ar kitus kanalus (Instagram, LinkedIn?). Facebook puslapiui sukurkite specialų viršutinį paveikslą (cover).

 

3. Išnaudoti reklaminius įrankius

Užsakykite reklamą, kurios paskirtis – kelti dalyvių skaičių. Facebook reklamą rodys būtent tiems žmonėms, kurie linkę dalyvauti renginiuose, todėl bus aktyvesni ir labiau susidomėję.

 

4. Prisiminkite ankstesnius renginius

Jei vykdote ne pirmą panašų renginį (gal jis vyksta kasmet?) arba kažkada esate organizavę kažką panašaus, pasidalinkite prisiminimais. Nuotraukų galerija (geriausia su daug susirinkusių žmonių), trumpas video ar kokie nors kiti rezultatai – labai naudingas turinys. Jis ne tik linksmas, įtraukiantis ir gal net truputį nostalgiškas, bet ir parodo, kad jūsų renginiai verti aplankymo.

 

 

5. Pasidalinkite atsiliepimais apie ankstesnius renginius

Dar vienas būdas parodyti, kad kviečiate į tikrai įdomų renginį – pasidalinti teigiamais atsiliepimais iš anksčiau dalyvavusiųjų. Galite patalpinti konkrečių asmenų atsiliepimus kaip citatas arba skaitiniais rezultatais, kaip „Mūsų praeitame renginyje šėlo virš 700 žmonių, iš kurių 90% jį įvertino kaip labai gerą“.

 

6. Pakvieskite į užkulisius

Patenkinkite žmonių smalsumą ir neleiskite jiems užmiršti apie artėjantį renginį. Geriausia forma priminti – papasakoti ką tuo metu veikiate jūs, įvykio organizatorius. Nufotografuokite tvarkomas patalpas, dirbančią komandą ar padarykite smagią asmenukę kavos pertraukėlės metu. Kita idėja – padarykite trumpą video ar net video transliaciją!

 

7. Pristatykite kiekvieną renginio dalyvį

Nesvarbu ar tai būtų konferencijos pranešėjai, ar atlikėjai koncerte, juos visus verta pristatyti po vieną. Pasidalinkite jų nuotraukomis, prisiminkite garsiausias dainas ir didžiausius pasiekimus, pasidalinkite citatomis.

 

8. Įtraukite publiką

Leiskite lankytojams priimti sprendimus. Darykite apklausas, balsavimus – tegu jie jaučiasi būdami renginio dalimi dar prieš jam prasidedant.

Pasidalinkite, kokias taktikas renginių komunikacijai naudojate jūs?