149 

Lektoriai:

Joris Kazlauskas ir Andrius Zajančkauskas

Artimiausia data:

2025-11-18/20, 16:30-19:30 (PRO) ir 2025-12-9/11, 15:00-18:00 (ABC)

Trukmė:

16 ak. val.

Kaina:

149 €

Formatas:

ZOOM seminaras

MOKYMUOSE:

Drauge sukursime pirmąją Google Ads reklamos kampaniją.

Gilinsitės į „smart bidding“, kokybės balą, atribucijos modelius ir dinaminės paieškos įrankius.

Išmoksite geriausių reklamos analizės ir sprendimų priėmimo taktikų.

DETALI PROGRAMA

ABC lygis:

  • Įžanga į Google Ads: Kas tai yra ir kaip atrodo reklama? Galimi reklamos tipai ir esminiai skirtumai. Paskyros sukūrimas ir struktūra. Pagrindiniai skirtumai tarp ,,smart” ir ,,manual” reklamos leidimo būdų. Aukciono veikimo principai bei kas lemia paspaudimo kainą.
  • Google paieškos reklamos kūrimas, valdymas ir optimizavimas: raktinių žodžių atitikties tipai (keyword match types) ir kaip jais naudotis, negatyvūs raktažodžiai (negative keywords) ir kaip juos išnaudoti optimizuojant savo reklamas.
  • Google reklamos kokybės balas (quality score) ir jo įtaka reklamai bei paspaudimo kainoms.
  • Google paieškos reklamos rašymas: ribojimai, praktika ir kaip kelti kokybės balą. Paieškos kampanijos sukūrimas nuo nulio. Optimizacijos procesai, mažinant paspaudimo kainas ir gerinant konversijų santykius.
  • Praktinė užduotis
  • Google vaizdinės reklamos kūrimas, valdymas ir optimizavimas: Kaip atrodo reklama “Google” vaizdiniame kanale, dydžiai ir ribojimai. Reklamos taikymas pagal raktažodžius (keywords), temas (topics), pomėgius (interests). Vaizdinės kampanijos sukūrimas nuo nulio. Optimizacijos procesai, mažinant paspaudimo kainas ir gerinant konversijų santykius. 
  • Trumpa įžvalga į Google Analytics: kas tai yra, svarbiausi puslapiai ir parametrai, konversijų sekimas, auditorijos ir kaip atlikti greitą auditą.

PRO lygis:

  • Google Ads ekosistemos strateginis supratimas.
  • Pažangus kampanijų struktūravimas (statinės ir dinaminės paieškos kampanijos).
  • Smart bidding ir automatinės strategijos. Jų galimybės bei dažniausios naudojimo klaidos.
  • Raktažodžių tyrimas ir semantikos valdymas.
  • Kokybės balo (angl. Quality score) giluminė analizė ir optimizacija.
  • Reklamos skelbimų tipai ir jų optimizacija. A/B testavimo procesas.
  • Skelbimų plėtiniai (angl. assets), kurie didina paspaudimų tikimybę.
  • Realių kampanijų atvejų analizė: kokios klaidos brangiausiai kainuoja ir kokie sprendimai atneša didžiausią naudą.
  • Analitika ir konversijų sekimas. Kaip tinkamai nustatyti pagrindines (primary) ir papildomas (secondary) konversijas.
  • Remarketing ir kitų Google Ads auditorijų valdymas.
  • Įrankiai ir automatizacija (scripts, rules, AI integracijos).

PAKLAUSYK IŠTRAUKOS IŠ ABC MOKYMŲ GARSO ĮRAŠO:

PAKLAUSYK IŠTRAUKOS IŠ PRO MOKYMŲ GARSO ĮRAŠO:

149 Į krepšelį

Turite klausimų?
Skambinkite +370 650 73710
Sunku išsirinkti mokymus?
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.

Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, taigi galėsite dalyvauti iš ten, kur Jums patogiau, taip pat užduoti klausimus lektoriui.

Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti.

Gausite video įrašą ir prezentacijos skaidres – žinias pasikartosite ir vėliau.

ŠIE MOKYMAI SKIRTI:

  • Elektroninių parduotuvių savininkams, norintiems didinti pardavimus
  • Verslo savininkams, norintiems suprasti skaitmeninę reklamą
  • Visiems, per mėnesį išleidžia virš 300 €

MOKYMUS BAIGĖ JAU 350 DALYVIŲ

Labai patiko praktika ir grįžtamasis ryšys analizuojant atsakymus čia ir dabar!

Ieva

Patiko turinys, kaip personalo žmogui kilo daug naujų idėjų, ką galima pritaikyti pas mus, ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir apskritai darbuotojų gerovės kūrime.

Agnė

Patiko, kad dėsto nenuobodžiai, pavyzdžiai įdomūs, reaguoja į situaciją ir klausimus. Patiko praktika (labai smagu, kad anoniminė, todel žmogus gali atsipalaiduoti).

Nerijus

Patiko detalumas, pavyzdžiai, rodomos skaidrės. Reali patirtis su realiu brandu. Pasigedau nebent dar laiko, nes tiek daug informacijos per tiek laiko.

Andrius

Ypatingai patiko. Labai naudinga, puikiai organizuota paskaita. Superine dėstytoja. Įkvėpė išbandyti viską, apie ką buvo kalbėta teoriškai.

Viktorija

Naudinga, įdomu, tik reikia laiko viskam susidėti į stalčiukus ir sėkmingai naudoti praktikoje.

Indrė

Kadangi Facebook žinau tik mažiau nei bazinę info, sužinojau daug informacijos, labai viskas atrodo paprasta. Susigalvojau daug idėjų ir manau sėkmingai startuosiu praktikoje.

Natalija

Lengvai moka papasakoti painius dalykus! Norėčiau tokio kolegos!

Tomas

149 Į krepšelį

Turite klausimų?
Skambinkite +370 650 73710
Sunku išsirinkti mokymus?
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.

LEKTORIUS - PROFESIONALUS PRAKTIKAS:

Joris Kazlauskas – skaitmeninio marketingo specialistas ir AdsByJoris įkūrėjas. Jau daugiau nei 6 metus dirba su skaitmeninės reklamos projektais, yra bendradarbiavęs su daugiau kaip 300 verslų iš įvairių šalių ir valdęs virš 5 mln. eurų reklamos biudžetų. Jo stipriausia sritis – performance marketingas, orientuotas į tai, kad kiekvienas paspaudimas būtų maksimaliai pritaikytas pardavimams.

149 Į krepšelį

Turite klausimų?
Skambinkite +370 650 73710
Sunku išsirinkti mokymus?
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.

KITI SUSIJĘ MOKYMAI

TikTok reklama ABC

Pradedantiesiems
159 €

Lektorius

Donatas Talutis
2025-11-12, 16:00-20:00
ZOOM seminaras

Facebook/Instagram reklama ABC

Pradedantiesiems
90 €

Lektorius

Donatas Talutis
2025-11-05/06, 16:00-19:00
ZOOM seminaras