Gero hook’o poveikis Meta Ads reklamoms skaičiais

Ar kada esate matavę gero hook’o poveikį pardavimams, kai leidžiate Facebook ir Instagram reklamą? Aš turėjau progą.

Dirbu su naktiniu klubu Kablys, ten kviečiame žmones į iš viso pasaulio atvykstančių DJ pasirodymus. Gaunu video, kurio pirmame kadre – logotipai ir statinis plakatas. Antrame kadre – nusisukęs šokinėjantis žmogus. Ir tik ties 4-ąja sekunde paaiškėja, kad čia yra elektroninės muzikos šokiai (nes pagaliau matosi minia). Ties 5-ąja sekunde galima pamatyti ir DJ skiriamąjį bruožą – kaukę.
Atsiminkit, kiek sekundžių duodate video klipui, kas nuspręstumėte ar jis jums aktualus. 1? 3? Ne daugiau. Jei nesuprantu apie ką mes čia – einu prie kito klipo.
Žmonės nemėgsta reklamų, logotipų ir kito brukalo. Nemėgsta ir kai ko nors nesupranta. Todėl atsiųstojo klipo pirmosios sekundės neatliko savo darbo: nepasakė, kad kalbėsime apie vakarėlį ir tuo labiau – tą konkretų DJ.

Ką padrėme? Nukirpome pirmas 4 sekundes ir užtikrinom, kad ties pirma akimirka matytųsi, kokio profilio čia renginys (reikia pristatyti kategoriją – juk kreipiamės į šaltą auditoriją!), ir kad gros konkrečiai šis DJ.
Paleidau abu video pratestavimui.

Rezultatai?
Keliskart pakilęs ROAS, ketvirčiu didesnis CTR, panašiai pagerėjęs ir Video Hook Rate (25%) – mano išvestinis rodiklis apie tai, kokia dalis parodymų pavirto į bent 25% trukmės peržiūrą.

Hook’as nėra apie šokiravimą ar vertimąsi kūliais. Hook’as yra apie aiškumą, apie ką jūsų video. Nes vartotojas nežino, jūs kalbėsite apie keliones, apie šuniukus ar apie dujinį šildymą. Go straight to the point, per pirmąsias 2 s.